کد خبر: 600105
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
وحشت پیراستعمار از نظام تربیتی بسیج
پس از تشکیل و توسعه حلقه های صالحین در کلیه پایگاه ها و مراکز بسیج؛ جزیره انگلیس وحشت خود را ابراز کرد.
 
 جوان‌آنلاین:  در پی ارائه آمار و فعالیت های جدید نظام تربیتی بسیج که مدتی است تحت عنوان حلقه های صالحین توسط سردار نقدی –رئیس سازمان بسیج مستضعفین - و سایر مسئولان این نهاد مردمی، رسانه ای می شود؛ جزیره انگلیس وحشت خود را در رسانه های وابسته علنی نمو

صبح امروز، پیر استعمار از رسانه دولتی خود یعنی بنگاه سخن پراکنی بریتانیا موسوم به بی بی سی، نهمین گزارش خود را پیرامون حلقه های صالحین بسیج پخش کرد.

بی بی سی که همواره سعی در انحراف و مدیریت افکار عمومی برمبنای سیاست های مکر و فریب خویش دارد این بار نیز با تصمیم گیری به جای مخاطب خویش در پی القای نقش حلقه های صالحین در حمایت از مصداق خاصّ در انتخابات آتی می باشد و ابراز داشته که این مصداق از سوی 200 هزار حلقه در سراسر کشور پیگیری می شود!

کارشناسان رسانه ای، اقدام عجولانه و سطحی این بنگاه رسانه ای را وحشت دولت مردان بریتانیا از آثار فعالیت های معرفتی و بصیرتی فعالیت های تربیتی بسیج دانسته اند.

اخبار واصله حکایت از آن دارد که پیر استعمار با اطلاع از تاثیر گذاری اخلاقی و معرفتی حلقه ها بر اقشار گوناگون مردمی بویژه نوجوانان و جوانان که منجر به بهبود فضای جامعه نیز گردیده است با تشکیل اتاق فکر برای مقابله با این اقدام تربیتی و فرهنگی بسیج مانند همیشه دست به دامن بی بی سی شده اند.

بنا بر این گزارش، رسانه دولتی بریتانیا مدعی است 200 هزار حلقه صالحین که میلیون ها جوان را درخود سازماندهی نموده ابزاری هستند در خدمت (مقام معظم) رهبری ایران (اسلامی) تا از طریق این حلقه ها، طرح های ایشان (معظم له) را عملی کنند.

مقابله ی رسانه ای روباه پیر در حالی صورت می گیرد که از سویی حلقه های صالحین کارکرد کاملاً اخلاقی –تربیتی و فرهنگی را داشته و از سویی دیگر، انگلیس مکار و آمریکای ناقض حقوق بشر همواره تلاش می کنند با تولید فیلم ها و سایت ها و شبکه های مستهجن، خانه های فساد، توزیع مواد مخدر و مشروبات الکی و ... سعی دارند بنیه اخلاقی جوانان را خراب کنند.

گفتنی است به همت سازمان بسیج مستضعفین، صدها هزار حلقه صالحین به صورت فعالانه در سراسر کشور دایر گردیده و علاوه بر پایگاه های بسیج در مساجد، ده ها هزار حلقه در
اقشار تخصصی بسیج همچون اساتید، حقوقدانان، پزشکان، کارگران، کارمندان، دانشجویان و ... در حال فعالیت تربیتی می باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار