کد خبر: 506221
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۴
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از ذوب آهن:

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در حاشیه این بازدید گفت : ذوب آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت ، شاخص و محور جهش و پرش صنعت کشور و استان اصفهان است و تاکنون با تربیت وجذب نیروی کار عظیم ، تحول بزرگی در صنعت کشور ایجاد کرده است .
وی با اشاره به مزیت های نسبی جهت رشد و توسعه صنعت فولاد تصریح کرد : به دلیل مزیت های نسبی و فوق العاده از جمله وجود معادن و بازارهای مصرف داخلی و منطقه ای و راههای دسترسی ،زیرساخت های لازم جهت رشد و توسعه صنعت فولاد فراهم است بنابراین ظرفیت های قابل توجهی برای جهت گیری توسعه کشور وجود دارد .
وی توسعه صنعت فولاد کشور را مرهون تلاش های ذوب آهن اصفهان دانست و گفت : برای سودآورماندن صنعت فولاد ، توجه به قیمت تمام شده ، رقابتی بودن و کیفیت تولید برای رشد و توسعه متوازن ضروری است و باید همه دست به دست هم دهیم تا کشور با شاخص های مثبت روی پای خود بایستند و منابع سرشار ملی حفظ گردد .
حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی یادآورشد : در حال حاضر با وجوداین منابع سرشارالهی ( مزیت ها ، توانمندی و کارشناسان ارزشمند ) خروجی ، مطلوب نیست .
وی در ادامه در ارتباط با بازسازی ، نوسازی و تحولات ارزشمندی که در سالهای اخیر در ذوب آهن بعنوان خط اول جبهه صنعت حاصل شده است گفت: بازسازی ، نوسازی و توسعه در ذوب آهن علیرغم کمبود منابع ، آن هم در شرایط سخت تحریم ها ، بسیارخوشحال کننده و حکایت از توانمندی بالای مدیران ، کارشناسان و کارکنان این شرکت در شرایط سخت دارد .
وی با اشاره به بازدید خود از پروژه کک سازی شماره ۳ که بدست کارشناسان توانمند داخلی در آینده نزدیک راه اندازی می شود گفت : پولادمردان ذوب آهن اصفهان در سال تولید ملی نشان دادند که همانند گذشته می تو ان کارهای بزرگ را باهمت و تلاش به تحقق رساند .
رئیس سازمان بازرسی کشور ذوب آهن را نماد رشد و توسعه فولاد و پیشگام درتوسعه صنایع کشور دانست و تصریح نمود : انسان وقتی از نزدیک شاهد روحیه تلاش ، همت و ایثارگری در این کارخانه است ، حجم عظیمی از ایثارگر ، رزمنده ، جانباز و مجموعه مدیریت پرتلاش را می بیند بطوریکه می توان گفت :
مجموعه بزرگ ذوب آهن ترکیب و نمادی از فرهنگ ، تخصص ، دانش وایثارگری و نمادی از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است .
وی گفت : پولادمردان ذوب آهن در سال تولید ملی نشان دادند که در شرایط سخت می توان کارهای بزرگ را انجام داد .
رئیس سازمان بازرسی کشور درپایان گفت : این سازمان برای حمایت از ذوب آهن ورفع برخی مشکلات آن تلاش می کند .
گفتنی است که در این بازدید دکتر براتی و چندتن از معاونین و مدیران شرکت وضعیت کلی تولید ، تو سعه ، مالی و برخی مشکلات پیش رو را تشریح نمودند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار