کد خبر: 488591
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۰۴:۴۹
پاسخ مدير‌عامل خانه موسيقي و مديرعامل برج ميلاد به شايعات درباره تقدير از خواننده حامي فتنه:
يسنا پاكنهاد
تيتر خبر اين بود: «بازگشت شجريان به شوراي‌ عالي‌ خانه‌ موسيقي» و در متن خبر به نقل از مديرعامل خانه موسيقي آمده بود كه محمدرضا شجريان به شوراي عالي خانه موسيقي بازگشته و به زودي اولين جلسه با حضور او برگزار خواهد شد. 

حميدرضا نوربخش، مدير عامل خانه موسيقي در بخش ديگري از سخنانش در نشست خبري جشن خانه موسيقي همچنين اظهار كرده بود: در سال‌هاي گذشته بارها خواستيم از محمدرضا شجريان تقدير كنيم، اما خودش با اين موضوع مخالف بود و مي‌گفت من براي مردم كار مي‌كنم و دليلي ندارد از من تقدير شود. نوربخش در پاسخ به سؤال خبرنگار ديگري درباره اينكه آيا جشن امسال از محمدرضا شجريان تقدير مي‌كند يا خير؟ پاسخ داد: شجريان رئيس شوراي عالي خانه موسيقي است و هم اكنون او به ايران بازگشته است و به زودي جلسه‌اي را با حضورش برگزار خواهيم كرد. اما بايد ببينيم تا چه تصميمي در اين زمينه گرفته مي‌شود. 

صحبت‌هاي نوربخش باعث شد كه موجي از شايعات مبني بر تقدير از محمدرضا شجريان در جشن خانه سينما كه قرار است ۱۷ مهرماه در سالن همايش‌هاي برج ميلاد تهران برگزار شود، شكل بگيرد. در همين راستا گفت‌وگو‌يي با مدير مجموعه برج ميلاد داشته‌ايم داشتيه‌ايم تا صحت و سقم اين خبر را از زبان او جويا شويم. فرزاد هوشيار پارسيان، مديرعامل برج ميلاد در گفت‌وگو با «جوان» در اين باره گفت: من هم شايعاتي مبني بر درخواست خانه موسيقي براي برگزاري مراسم تقدير از محمدرضا شجريان در سالن همايش‌هاي برج ميلاد شنيده‌ام. اما خانه موسيقي اصلاً در سالن همايش‌هاي برج ميلاد جشني ندارد و هيچ برنامه‌ريزي در اين خصوص اتفاق نيفتاده است. 

وي در پاسخ به اين پرسش كه اگر خانه موسيقي درخواستي مبني بر برگزاري مراسم تقدير از محمدرضا شجريان را در برج ميلاد ارائه دهد، عكس العمل مديريت مجموعه چه خواهد بود، تأكيد كرد: ما به هيچ وجه با برگزاري مراسم تقدير از اين خواننده در مجموعه برج ميلاد موافقت نخواهيم كرد. همچنين حميدرضا عاطفي، معاون خانه موسيقي درباره خبرهايي كه از برگزاري مراسم تقدير از محمدرضا شجريان از سوي خانه موسيقي به گوش مي‌رسد به «جوان» گفت: من خبر برگزاري مراسم تقدير از شجريان را به طور كلي تكذيب مي‌كنم و خانه موسيقي اصلاً برنامه‌اي براي برگزاري چنين مراسمي ندارد. 

حميدرضا نوربخش، رئيس خانه موسيقي هم با تكذيب شايعات برگزاري مراسم تقدير از شجريان در مراسم جشن خانه موسيقي گفت: ما قصد برگزاري مراسم تقدير از محمدرضا شجريان را در جشن خانه موسيقي نداريم. 

اين خبرها در حالي است كه محمدرضا شجريان يكي از مشهورترين حاميان فتنه ۸۸ است و در روزهاي پس از انتخابات سال ۸۸ بارها در شبكه‌هاي فارسي زبان ماهواره شركت كرده بود و به نفع جريان فتنه سخنراني و موضع‌گيري‌هاي متعددي انجام داده بود. ظاهراً پس از بازگشت او به كشور قرار بود طي مراسمي از او تقدير به عمل بيايد كه تحت فشار افكار عمومي جامعه اين مراسم لغو شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار