کد خبر: 395286
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۲
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت:‌ سیمان موجود در بازار تهران کافی بوده و برخی نگرانی‌ها درباره کمبود این ماده موردنیاز در ساخت و ساز در بازار پایتخت بی‌مورد است.
محمدحسن پورخلیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: فروش نقدی سیمان توسط کارخانه‌های تولیدکننده حق طبیعی آن‌ها بوده و انجمن سیمان نیز در این مورد شدیدا از کارخانه‌ها حمایت می‌کند.
وی گفت: ‌هم‌اکنون سیمان در استان تهران به اندازه کافی و حتی بیش از نیاز بازار تولید و توزیع می‌شود و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.
او درباره نگرانی برخی از افزایش احتمالی قیمت سیمان در استان تهران گفت: این اظهارنظر توسط تعداد کمی از عوامل بازار ساخت و ساز مطرح شده که دقیقا معلوم نیست به چه علتی خود را نماینده مسکن مهر می‌دانند.
پورخلیل خاطرنشان کرد: کارخانه‌های منطقه تهران یعنی سیمان تهران، آبیک، شمال، فیروزکوه و فراز فیروزکوه از ابتدای امسال تا 26 خرداد ماه بیش از دو میلیون تن سیمان در حوزه جغرافیایی تهران معادل 13 درصد بیش از مدت مشابه سال قبل سیمان توزیع کرده و تحویل داده‌اند.
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان تصریح کرد: راه‌اندازی طرح بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت واحد اول سیمان آبیک در چند ماه اخیر به ظرفیت 2.5 میلیون تن در سال نه تنها تامین‌کننده نیاز منطقه بوده، بلکه بخشی از تولیدات خود را جهت تنظیم بازار به استان‌های آذربایجان غربی و شرقی ارسال می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار