جوان آنلاین: این توصیهای است که موران میشل فعال اجتماعی و سیاسی و یکی از رهبران اعتراضات علیه ائتلاف حاکم در پایگاه اطلاع رسانی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی آن را به اسرائیلیها توصیه کرد.
به گزارش تسنیم، به گفته این فعال سیاسی، تبلیغات رسانهای اسرائیل شکست مفتضحانهای در حال شکست خوردن است. این موضوع جدیدی نیست و تفاوتی با عملکردهای دیگر کابینه ندارد، اما برخلاف هر شکست داخلی، هر بار که اسرائیل مورد انتقاد بین المللی قرار میگیرد، واکنش رسانهها و افکار عمومی بهطور خودکار به شکل همسو تأکید بر ضرورت «تقویت تبلیغات رسانهای» است.
باید به یاد داشت که تبلیغات رسانهای به معنای توضیح مواضع ساختار حاکم برای جهان و دفاع از سیاستهای آن است.
بله، حتی سرسختترین منتقدان اسرائیلی هم همچنان طوری آموزش دیده و تربیت شدهاند که مشکلات داخلی را به بیرون منتقل نکنند و جبههای متحد در برابر جهان ارائه دهند.
اینجاست که مشکل اصلی اسرائیل پدیدار میشود: اینجاست که به یک دیلیل ساده این تبلیغات شکست میخورند، زیرا توضیح سیاستها و اقدامات کابینه اسرائیل غیرممکن است.
ما در واقع در مورد کابینهای سخن میگوییم که حمایت مردم خود را ندارد و آنها را به سمت فاجعه میبرد. بر اساس همه نظرسنجیها، اکثریت مردم خواهان پایان جنگ و بازگرداندن گروگانها در چارچوب توافقی جامع هستند، در حالی که بیشترشان با کابینه مخالفت کرده و خواستار برگزاری فوری انتخاباتاند.