به گزارش مژده ایزدی خبرنگار جوان آنلاین؛ علیرضا قصوری با اشاره به تخفیف ۵۰ درصدی اقامت در این هتل خاطرنشان کرد:در راستای بهبود روحیه و جذب گردشگر، مدیریت هتل پارسیان عالی قاپو تصمیم گرفته که تا پایان تیر ماه تخفیف ۵۰ درصدی اقامت در تمام اتاقهای هتل را اعمال کند.
وی افزود: تا قبل از جنگ ۱۲ روزه درصد اشغال اتاقهای این هتل تا ۸۵ درصد یرسید ولی اکنون با کاهش چشمگیر مسافر روبرو شده است.
مدیرعامل هتل پارسیان عالی قاپو در خصوص پتانسیلهای این هتل برای گردشگران متذکر شد: دسترسی راحت به جاذبههای تاریخی از جمله میدان نقش جهان ،سی و سه پل و گذر فرهنگی چهارباغ که از بزرگترین خیابان های سنگ فرش کشور میباشد تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای اقامت مسافران عزیز باشد.
وی گروه هتلهای پارسیان را از بزرگترین گروه هتل داری کشور در زمره ی هتلهای ۴ و ۵ ستاره دانست و گفت: وجود دو رستوران با سرو غذاهای بین الملل و ایرانی، استخر، سونا و کافی شاپ با فضایی آرامش بخش از جمله امکانات این هتل ۴ ستاره میباشد.
قصوری یادآور شد: در راستای تاکید استاندار محترم بر اینکه <<اصفهان باید قطب گردشگری کشور شود.>> این هتل آماده امضا تفاهمنامه با با امور رفاهی ارگانهای مختلف برای ارائه خدمت به پرسنل آنها میباشد.
مدیرعامل هتل پارسیان عالی قاپو به پتانسیلهای عالی بام هتل اشاره کرده و اظهار داشت :با توجه به فضای مناسب و چشم انداز عالی بام هتل عالی قاپو، مدیریت هتل آمادگی همکاری با سرمایهگذاران داخلی جهت ایجاد کافی شاپ و رستوران در بام هتل را دارد.
وی همچنین اذعان داشت: قصد داریم با برگزاری دورههای لیدری ، همکاری خوبی با آژانسهای مسافرتی و راهنمایان تور داشته باشیم تا مسافران بتوانند از جاذبههای کمتر دیده شده اصفهان همچون موزه موسیقی، باغ پرندگان، تله سیژ ناژوان و دیگر اماکن گردشگری بازدید کنند.
علیرضا قصوری در خصوص کیفیت و تنوع غذایی هتل پارسیان عالی قاپو تصریح کرد : در رستوران هتل بهترین و با کیفیتترین مواد غذایی استفاده میشود و به جرات میتوان گفت که غذاهای هتل ما بسیار با کیفیت و با طعم مطبوع میباشند.
وی در ادامه گفت: طی دو سال گذشته در هتل پارسیان عالی قاپو کلاسهایی با همکاری اساتید مجرب در زمینه خانه داری، آداب معاشرت، تشریفات، میزبانی، زبان تخصصی ،آشپزی، پخت غذاهای خاص و سوپ برگزار شده است تا پرسنل به بهترین نحو به مسافران و گردشگران مقیم در هتل ارائه خدمت کنند.
قصوری یادآور شد: مسافران میتوانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به شماره ۲۷۲۰ پیامک کرده تا از این طریق نظرات خود را با ما در خصوص سرویس دهی برخورد پرسنل و کلیه امکانات در میان بگذارند.
گفتنی است هتل پارسیان عالی قاپو در سال ۱۳۴۵ تاسیس و در سال ۱۴۰۲ ۱ بازسازی کامل در این هتل انجام شد . در حال حاضر نیز ۱۰۶ اتاق استاندارد آماده ارائه خدمت به مسافران و گردشگران محترم میباشد.