کد خبر: 1231353
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
دادستان تهران اعلام کرد
دادستان عمومی و انقلاب تهران از کاهش ۱۶ درصدی سرقت از ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کشفیات حوزه سرقت و دستگیری‌های هدفمند نیز ۷۰ درصد افزایش یافته است.

جوان آنلاین: علی صالحی روز دوشنبه در جلسه قرارگاه پیشگیری و مبارزه با سرقت که با حضور فرماندهان انتظامی و پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد با اشاره به دستورهای رئیس قوه قضاییه مبنی بر تامین امنیت روانی مردم و جامعه و ضرورت مقابله جدی با مخلان نظم عمومی خصوصا سارقین تأکید کرد و اظهار داشت: در همین راستا دادستانی تهران در قالب قرارگاه پیشگیری و مبارزه با سرقت، جلسات متعددی با فرماندهی انتظامی تهران برگزار کرده و پس از شناسایی مشکلات، برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای رفع آن‌ها انجام داده است.

دادستان تهران از کاهش آمار وقوع سرقت در سال جاری در تهران خبر داد و افزود: با اقدامات دستگاه قضا و فراجا در زمینه مقابله با سرقت در بازه زمانی ۵۰ روز نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل شاهد کاهش ۱۶ درصدی سرقت بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در این مدت کشفیات حوزه سرقت و دستگیری‌های هدفمند به میزان ۷۰ درصد افزایش یافته است؛ یادآور شد: در اجرای طرح مقابله با سارقان قاپ‌زن و مالخران گوشی همراه تعداد ۶۳ نفر در قالب ۲ باند شناسایی و دستگیر شدند که از آنها بیش از ۵۰۰ دستگاه گوشی همراه کشف شده است.

صالحی تصریح کرد: در اجرای طرح مقابله با سارقان و مالخران خودرو و لوازم خودرو، در مجموع تعداد ۶۸ نفر سارق و مالخر دستگیر و تعداد ۲۰ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت و هزار و ۸۲۸ فقره لوازم داخل خودرو کشف شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار