کد خبر: 1230776
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
فرمانده کل سپاه:
فرمانده کل سپاه گفت: با دیپلماسی قدرتمند دولت توانستیم به قلب استکبار حمله کنیم و دستگاه دیپلماسی با قدرت امیرعبداللهیان به خوبی این مسئولیت را انجام داد.

جوان آنلاین: سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم تشییع شهید موسوی در حرم عبدالعظیم حسنی با بیان اینکه خداوند ایثارگرترین انسان‌های خود را گلچین کرد، اظهار داشت: شهدای خدمت انسان‌هایی بودند که حتی یک لحظه را برای خدمت به ملت عزیز این از دست نمی‌دادند، من با آن‌ها و خط سیر آن‌ها آشنا هستم و میزان تأثیر آنها را می‌شناسم؛ می‌توانم بگویم که خداوند گلچین کرد و بخشنده‌ترین و ایثارگر ترین‌ها را گلچین کرد و در جوار خود ماوا گزید.

وی افزود: رئیس جمهور ما آسمانی بود و مصداق یک رئیس جمهور کامل بود که کم می‌خوابید و حتما در خواب هم دغدغه مردم را داشت؛ او کارخانه‌های تعطیل شده را راه‌اندازی کرد و به روستاهای محروم سر کشی کرد و منزلت بین‌المللی نظام را در جهان رشد داد و جایگاه ایران را ارتقا داد و به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و میدان‌داری رئیس جمهور امروز ایران اسلامی اقتداری مثال‌زدنی دارد.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه این روزها کوچه‌ها و خیابان‌ها و شهرهای ما سرشار از عشق و رایحه دل‌انگیز شهادت گشته و روح جهاد در جامعه ما زنده شده است، تصریح کرد: رودهای جاری و بی‌انتها، از انسان‌های دلداده، مومن، وفادار و فداکار جاری شده و دریای مواجی از عاطفه و احساس عمیق در ایران ما موج می‌زند؛ آنچه مورد اهمیت است اینکه شخصیت‌های بزرگی که در سانحه خدمت‌رسانی به ملت عزیز ایران در شرف شهادت نائل آمدند، همگی دارای شخصیت‌های رفیع، معنوی، الهام آفرین، پرتلاش، مجاهد، خستگی‌ناپذیر، مردم‌دار، مردم‌دوست، خالص، بی‌ریا، متواضع، وارسته، اهل عبادت و انسان‌هایی بودند که یک لحظه را برای ملت ایران از دست نمی‌دادند.

فرمانده کل کل سپاه با بیان اینکه شهید رئیسی در این دوران کوتاه 3 ساله ریاست جمهوری عرصه های وسیعی را برای ایان ساخت، افزود: شهید رئیسی کارخانه های تعطیل شده را احیا کرد، به روستاها سر کشید، ایران را از تحریم خارج کرد، او منزلت ‌بین‌المللی ایران را رشد داد.

سرلشکر سلامی با اشاره به حضور 63 هیئت خارجی برای وداع با پیکر شهید رئیسی تصریح کرد: شهید عبداللهیان در ودعه صادوق واقعا درخشید و در مقابل ابرقدرتها ایستاد و فهم سیاسی بالایی داشت و منطق ایران را در دنیا ترویج می‌کرد؛ این شهید واقعا متواضع بود.

وی از شهید آل هاشم نام برد و افورد: این شهید با مردم زندگی می‌کرد و زبان دل آنها بود؛ استاندار شهید خستگی ناپذیر بود و نمونه یک عنصر اجرایی قدرتمند بود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شهید موسوی را بیش از 15 سال می‌شناسم، ‌گفت: این شهید یک پاسدار فداکار بود و از جان گذشته و مهربان و مردم‌دار و خستگی‌ناپذیر بود؛ او برای جان فدا بودن رئیس جمهور پیشگام بود و بارها مجروح شد و با پای شکسته به در میدان بود.

وی با بیان اینکه شهید موسوی به پاسداری خود ایمان داشت، گفت: او در میدان عمل ‌جدی بود، گاهی اعضا و جوارحش پاره می‌شد اما برای مردم از همه چیز می‌گذشت.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز شخصیت جهانی ایران در حد یک شخصیت بزرگ است، افزود: شهید رئیسی در عملیات وعده صادق واقعا از خود شجاعت غیرقابل وصفی از خود نشان داد؛ با دیپلماسی قدرتمند دولت توانستیم به قلب استکبار حمله کنیم و دستگاه دیپلماسی با قدرت امیرعبداللهیان به خوبی این مسئولیت را انجام داد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه با شهادت این عزیزان هیچ چیزی عوض نشده است و ‌اقتدار ایران به برکت رهبری امام خامنه‌ای ادامه خواهد داشت و از هیچ قدرتی نمی هراسیم و این را بدانید دشمن تمام استعداد خود را به کار گرفته تا به ایران ضربه بزند؛ اما دشمن در تمام عرصه‌ها ناکام مانده‌اند.

وی با بیان اینکه خلبانان شهید که در این سانحه به شهادت رسیدند نجیب و بسیار باتجربه بودند، افرود: با همراهی فرمانده کل ارتش به خانواده این شهیدان سر زدیم؛ خانواده آنها را بسیارمصمم دیدیم و یاد آنها را گرامی می‌داریم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت ایران چند روزی است که اشکبار شهدای خدمت هستند، افزود: ملت ایران د این چند روز حماسه آفریدند و من به نوبه خودم کف پای همه مردم را می‌بوسم؛ روح زندگی همه مسئولان شما مردم هستید و دوست داریم برای شما فدا شویم. من صمیمانه از همه مردم ایران که این روزها افتخار افتخاری جهانی خلق کردند تشکر می‌کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار