کد خبر: 1230218
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۰
متیو بلونی از ملاقات بیگلو با دن لین، مدیر جدید تولید محتوای نتفلیکس، درباره این پروژه جدید خبر داد و گفت: این کارگردان پشت دوربین خواهد رفت و این پروژه کنجکاوی‌برانگیز را برای این غول استریم خواهد ساخت.
 کاترین بیگلو

جوان آنلاین: کاترین بیگلو که پیشتر علاقه خود به آثاری در رابطه با سیاست خارجه امریکا و حضور نظامی کشورش در خاورمیانه را با «مهلکه» و «۳۰ دقیقه پس از نیمه‌شب» نشان داده بود، به زودی با فیلمنامه‌ای از نوآ اوپنهایم، مدیر پیشین شبکه خبری ان‌بی‌سی، فیلمی درباره حمله موشکی به امریکا را برای نتفلیکس کارگردانی خواهد کرد. 
متیو بلونی از ملاقات بیگلو با دن لین، مدیر جدید تولید محتوای نتفلیکس، درباره این پروژه جدید خبر داد و گفت: این کارگردان پشت دوربین خواهد رفت و این پروژه کنجکاوی‌برانگیز را برای این غول استریم خواهد ساخت. جزئیات اندکی از داستان فیلم به بیرون درز پیدا کرده، اما ظاهراً موضوع فیلم درباره چگونگی واکنش کاخ‌سفید در زمان پرتاب موشک بالستیک به سمت امریکاست. لین در گفتگو با بیگلو علاوه بر مدت زمان طولانی فیلم، هزینه پروژه را نیز بیش از حد زیاد ارزیابی کرده و در پی آن مبحث پایین‌آوردن بودجه و تایم اثر را مطرح کرده است. پس از آن منابع بلونی گزارش داده‌اند که مشکل بودجه رفع شده و بیگلو رسماً قرارداد ساخت فیلم را به عنوان یکی از اولین چراغ سبز‌های لین در مقام جدیدش در شبکه امضا کرده است. اخیراً فیلم «شفق قطبی» به کارگردانی بیگلو که قرار بود، تصویربرداری‌اش شروع شود، به دلیل محدودیت‌های مربوط به تأمین بودجه از سوی نتفلیکس رد شد. ظاهراً بیگلو از سال ٢٠٢٢ با این شبکه درصدد آماده‌سازی «شفق قطبی» بوده، اما رویکرد جدید لین و تمرکزش روی ساخت فیلم‌های پربیننده و عدم توجه به نام‌های بزرگ، وضعیت نامعلومی برای این فیلم رقم زده است. از انتشار آخرین فیلم بیگلو، «دیترویت» که در سال ٢٠١٧ ساخته شد، هفت سال می‌گذرد. این کارگردان امریکایی با «مهلکه» برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار