کد خبر: 1225270
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
معاون اداری ریاست الوزراء حکومت سرپرست طالبان در دیدار با نماینده ویژه سازمان همکاری اسلامی در افغانستان بر توسعه بیشتر روابط این سازمان با کابل تاکید کرد و خواستار دعوت از نمایندگان طالبان برای حضور در نشست آتی سازمان همکاری اسلامی در گامبیا شد.

جوان آنلاین: دفتر مطبوعاتی معاونت اداری ریاست الوزراء حکومت سرپرست طالبان با نشر بیانیه‌ای اعلام کرد مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست‌الوزراء با طارق علی بخیت معاون سازمان همکاری اسلامی و نماینده ویژه این سازمان در افغانستان و هیات همراه وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آوا، در این دیدار، عبدالسلام حنفی از پیشرفت‌های صورت گرفته در زمان حاکمیت حکومت سرپرست طالبان سخن گفت و از آن‌ها خواست تا واقعیت‌های افغانستان را به جهان نشان دهند.

حنفی همچنین بر توسعه بیشتر روابط این سازمان با حکومت سرپرست طالبان تاکید کرد و گفت: باید از نمایندگان حکومت سرپرست طالبان برای حضور در نشست آتی این سازمان در گامبیا دعوت شود.

ریاست الوزراء حکومت سرپرست طالبان افزود: طالبان به سازمان همکاری‌های اسلامی احترام گذاشته و از رایزنی‌های مسوولان این سازمان قدردانی می‌کند و خواستار گسترش روابط افغانستان با آن است.

در عین حال، هیات این سازمان از همکاری کامل با افغانستان اطمینان حاصل کرد و گفت قرار است با ۲ موسسه بین‌المللی برای کمک به افغانستان و دیگر کشور‌های اسلامی تفاهم‌نامه‌هایی امضا شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار