کد خبر: 1223374
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: سیستمی طراحی شده است تا هم استانی‌ها پرداخت زکات فطریه و کفاره خود را از طریق دستگاه کارتخوان نانوایی‌ها آنی انجام دهند.

جوان آنلاین: جلیل قدیمی اظهار کرد: با هماهنگی کمیته امداد و وزارت اقتصاد و دارایی، تمامی کارتخوان‌های نانوایی‌ها به آیتم پرداخت زکات فطریه و کفارات مجهز شده تا هم استانی‌ها به محض تعیین مبلغ فطریه و کفاره، از طریق کارتخوان نانوایی‌ها بلافاصله مبلغ مورد نظر به حساب کمیته امداد جهت مصرف در بین نیازمندان واریز شود.

به گزارش مهر، وی افزود: با توجه به اینکه این دستگاه‌ها با پشتیبانی بانک سپه مجهز به دستگاه جی. پی. اس است، مبالغ واریزی افراد در قالب زکات فطریه و کفاره هوشمند و در کمترین زمان به حساب کمیته امداد واریز می‌شود تا از این طریق مبلغ پرداختی به حساب استان و شهرستان‌ها واریز شود.

قدیمی بیان کرد: در این راستا سامانه‌ای نیز به نام «نظر» طراحی شده که امکان پرداخت مبلغ زکات فطریه و کفارات از طریق این اپلیکیشن موبایلی به سهولت انجام شود.

وی اعلام کرد: مؤمنان روزه‌دار در استان اردبیل نیز با نصب اپلیکیشن نظر می‌توانند در بستر الکترونیکی و یا استفاده از کارتخوان هوشمند نانوایی‌های سهمیه پز، پرداختی زکات فطریه و کفاره خود را انجام دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه در کارتخوان نانوایی‌های سهمیه پز، آیتم پرداخت فطریه و کفارات از روز عید سعید فطر به مدت ۳ روز فعال خواهد بود، گفت: مردم مؤمن و روزه‌دار استان می‌توانند با مراجعه به نانوایی‌های محل خود فطریه و کفارات خود را به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

قدیمی یادآور شد: علاوه بر این روش، هم استانی‌ها در روز عید سعید فطر می‌توانند به روش حضوری و یا پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک‌های عامل، فطریه خود را به حساب کمیته امداد واریز کنند تا در سریع‌ترین زمان جمع‌بندی و در اختیار فقرا و نیازمندان قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار