کد خبر: 1214535
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
سردار نیلفروشان در مراسم گرامیداشت عملیات والفجر ۸:
 رژیم صهیونیستی این درک را دارد و ما بار‌ها به او گفته‌ایم که ایران اسلامی اهل حساب و کتاب است، حسابش را به روز صفر می‌کند و از کسی طلبکار نمی‌ماند! 

جوان آنلاین:  رژیم صهیونیستی این درک را دارد و ما بار‌ها به او گفته‌ایم که ایران اسلامی اهل حساب و کتاب است، حسابش را به روز صفر می‌کند و از کسی طلبکار نمی‌ماند! 
به گزارش جوان، مراسم گرامیداشت عملیات والفجر ۸ با حضور سردار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه و جمعی از مسئولان و پاسداران سازمان بسیج مستضعفین صبح دیروز در سالن پنجم آذر برگزار شد. 
در این مراسم سردار نیلفروشان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: در ایامی قرار داریم که سه مناسبت پیش رویمان است؛ هم موضوع ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را داریم و هم سالروز عملیات والفجر ۸ در ۲۰ بهمن ماه ۱۳۶۴ و هم روز گرامیداشت اطلاعات و عملیات در سپاه. 
وی افزود: بزرگ‌ترین حادثه قرن ما، پیروزی انقلاب اسلامی است. حادثه‌ای که در آن خداوند دوباره معجزه عصای موسی را به دست امام ما داد و باطل السحر همه توطئه‌های شرق و غرب شد. امت را در بهمن ۵۷ از نیل حوادث عبور داد و طاغوت دوران و فرعون زمان، همگی در برابر قدرت الهی زانو زدند. 
معاون عملیات سپاه در ادامه گفت: امروز استکبار جهانی در مبارزه ۴۵ ساله در برابر نظام اسلامی دچار فرسایش شده و در حال فروپاشی است. امروز سرعت تحولات و تغییرات در مسائل دفاعی و امنیتی جهان و خصوصاً غرب آسیا به حدی افزایش یافته که دیگر قدرت‌ها وارد رقابت‌های جهانی و منطقه‌ای شده‌اند و دیگر جهان شاهد نظام تک قطبی نیست. 
سردار نیلفروشان با اشاره به تحولات اخیر منطقه گفت: در شرایط کنونی رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده که در سراشیبی سقوط قرار گرفته است. نه می‌تواند به قدرت ایران در سوریه ضربه بزند و نه می‌تواند به گسترش جنگ در دریا‌ها یا دیگر کشور‌ها مبادرت ورزد، چراکه وقتی جنگ دریا‌ها را شروع کرد، واکنش ایران طوری بود که اقتصاد این رژیم را به لرزه درآورد. اکنون هیچ آبراهه‌ای برای اسرائیل امن نیست. وی در خصوص اینکه اسرائیل می‌داند توان رویارویی با ایران را ندارد، گفت: رژیم صهیونیستی اینک روی مؤلفه‌های قدرت ما مثل صنعت هسته‌ای، موشکی و پهپادی و نفوذ منطقه‌ای ایران متمرکز شده است. راهبرد او جنگ بین جنگ‌ها است و مؤلفه‌های این جنگ نیز یک جنگ اطلاعات محور است. بنابراین، ما باید به نقش حفاظت اطلاعات و تجربیات خوبی که در این خصوص داریم، بیش از پیش توجه کنیم. 
معاون عملیات سپاه تأکید کرد: در این جنگ بین جنگ‌ها و این جنگ اطلاعات محور، چون اسرائیل می‌داند که توان مقابله با کشوری، چون ایران را ندارد، سعی می‌کند اقداماتش را در زیر آستانه تحمل نگهدارد، چراکه واقف است ظرفیت رو به رو شدن در یک جنگ تمام عیار در مقابل کشوری مثل ایران را ندارد. در همین عملیات طوفان الاقصی، یک تیپ از نیرو‌های حماس که در نهایت ۱۵۰۰ نفر می‌شدند به عمق راهبردی اسرائیل نفوذ و تمام غلاف غزه را پاکسازی کردند. اسرائیل بیش از ۱۰۰ روز است که از پس نیرو‌های حماس در غزه برنیامده و همه دنیا می‌داند که ماندگاری حماس یعنی شکست اسرائیل. 
 در پایان این مراسم از کتاب حفاظت اطلاعات ویژه خواهران به نویسندگی عباس حسنی با حضور سردار نیلفروشان و جمع دیگری از مسئولان سازمان بسیج مستضعفین رونمایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار