کد خبر: 1206756
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در نتیجه عملیات مقاومت لبنان و فلسطین در شمال و جنوب سرزمین‌های اشغالی، ۲۰۰ هزار صهیونیست آواره شده‌اند.

جوان آنلاین: آویگدور لیبرمن گفت: ۲۰۰ هزار صهیونیست از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی آواره شده‌اند؛ فقط در شمال سرزمین‌های اشغالی، شمار صهیونیست‌هایی که مجبور به ترک شهرک‌های صهیونیست‌نشین شده‌اند به یکصد هزار نفر می‌رسد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های عربی، وی افزود: آنچه در شمال سرزمین‌های اشغالی در حال وقوع است، بسیار خطرناک است، زیرا نیمی از منازل صهیونیست ها، بر اثر موشک‌ها و راکت‌های مقاومت لبنان و فلسطین، ویران شده و آن‌ها همچنان به طور برنامه ریزی شده‌ای در حال ادامه تخریب شهرک‌های صهیونیست نشین هستند.

اظهارات این مقام صهیونیست پس از آن صورت می‌گیرد که حزب الله لبنان اعلام کرد در پاسخ به حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به غیرنظامیان در منطقه بنت جبیل در جنوب لبنان، ۳۰ راکت کاتیوشا به سمت شهرک صهیونیست نشین کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

خبرگزاری فلسطینی شهاب نیوز در این باره گزارش داد که در این حمله راکتی، دو شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده اند.

همزمان برخی منابع عبری از وقوع آتش‌سوزی پس از حملات به کریات شمونا خبر دادند. نیرو‌های امدادی به محل سقوط موشک‌های لبنانی در کریات شمونا اعزام شده‌اند.

منابع عبری همچنین اذعان کردند بر اثر این حمله، دو ساختمان در شهرک مذکور منهدم شده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار