کد خبر: 1201716
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
دختر جوانی که برای فراهم کردن هزینه مهاجرتش به امریکا همراه سه مرد دیگر خودرو‌های رانندگان تاکسی اینترنتی را سرقت می‌کرد با زیرکی یکی از رانندگان به دام افتادند.

جوان آنلاین: دختر جوانی که برای فراهم کردن هزینه مهاجرتش به امریکا همراه سه مرد دیگر خودرو‌های رانندگان تاکسی اینترنتی را سرقت می‌کرد با زیرکی یکی از رانندگان به دام افتادند.
به گزارش «جوان»، چندی قبل مرد میانسالی در تهران سراسیمه به اداره پلیس رفت و از یک زن و سه مرد به اتهام سرقت خودرویش شکایت کرد.
وی در توضیح ماجرا گفت: «من راننده تاکسی اینترنتی هستم و در تهران و شهر‌های اطراف مسافر جابه‌جا می‌کنم. مدتی قبل زن جوانی به نام شهلا را به عنوان مسافر سوار کردم و او شماره موبایل مرا گرفت و قرار شد هر زمانی که به خودرو نیاز داشت با من تماس بگیرد. چند باری او را به مقصدش رساندم تا اینکه دو روز قبل با من تماس گرفت و خواست او را به پارکی در غرب تهران برسانم. وقتی به پارک رسیدیم، سه مرد جوان در آنجا در حال خوردن غذا بودند. آن‌ها لیوان دوغی به من تعارف کردند و من هم خوردم و دیگر هیچ چیز نفهمیدم تا اینکه ساعتی قبل در یکی از مناطق حاشیه شهر به هوش آمدم و فهمیدم دو روز بیهوش بودم و زن جوان و همدستانش هم خودرویم را سرقت کرده‌اند.»
با طرح این شکایت، تیمی از مأموران پلیس به دستور قاضی محمد ولدی‌بیرانوند، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۳۴ برای بررسی موضوع وارد عمل شدند. همزمان با ادامه تحقیقات، مأموران پلیس با شکایت‌های مشابهی روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت زن جوانی با همدستی سه مرد، رانندگان خودرو‌های اینترنتی را با نوشیدنی مسموم بیهوش و خودروی آن‌ها را سرقت می‌کنند.


راننده زیرک
در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت به مأموران پلیس خبر رسید راننده یک خودرو در یکی از بوستان‌های غرب تهران با سه مرد و زن جوانی درگیر شده است. با اعلام این خبر، تیمی از مأموران راهی محل شدند، اما سه مرد و زن جوان با دیدن مأموران فرار کردند. مأموران در تعقیب و گریز، زن جوان و یکی از مردان را بازداشت و همراه شاکی به اداره پلیس منتقل کردند. بررسی‌ها نشان داد زن جوان همراه سه مرد دیگری که خودروی شاکی را برای رفتن به مقصدی کرایه کرده بودند، قصد داشتند او را با دوغ مسموم بیهوش کنند، اما راننده متوجه و در ادامه هم با آن‌ها درگیر می‌شود.
زن جوان گفت: «از دوران نوجوانی سودای رفتن به امریکا را داشتم، اما نه خانواده‌ام اجازه می‌دادند و نه پول مهاجرت به امریکا را داشتم. مدتی قبل با پسر جوانی به نام شاهرخ آشنا شدم. او وقتی فهمید من دوست دارم برای زندگی به امریکا بروم پیشنهاد داد برای فراهم کردن هزینه مهاجرتمان سرقت کنیم. شاهرخ و دو نفر از دوستانش همراه من یک باند سرقت تشکیل دادیم. من همیشه به عنوان مسافر سوار تاکسی اینترنتی می‌شدم و پس از جلب اعتماد شماره آن‌ها را می‌گرفتم تا برای سفر بعدی با آن‌ها تماس بگیرم. معمولاً در سومین سفر نقشه‌مان را عملی می‌کردیم.» پس از اعتراف متهم، مأموران دو همدست وی را هم بازداشت کردند. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار