کد خبر: 1199221
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
دبیرکل جنبش النُجَباء با اشاره به اینکه آمریکا به فکر خروج از عراق افتاده است، از مواضع ننگین و شرم‎آور کسانی که در عراق از ادامه حضور اشغالگران دفاع می‌کنند، به شدت انتقاد کرد.

جوان آنلاین: «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش النُجَباء در پیامی ضمن اشاره به عبور موفق پهپاد‌ها و موشک‌های مقاومت اسلامی عراق از سامانه‌های پدافندی دشمن، نوشت: به لطف و عنایت خداوند متعال، تسلیحات مقاومت توانست شهرک‌های صهیونیستی و همچنین پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه را با سرافرازی هدف قرار دهد.

پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی النُجَباء در ایران به نقل از الکعبی گزارش داد، در میان این کارزار حسینی، شاهد نعره‌های برخی افراد بزدل هستیم که فهمیده‌اند اربابشان آمریکا تاب تحمل این حملات را نداشته و به فکر خروج از عراق افتاده است.

در سایه تشدید جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه، مقاومت عراق تقریبا به صورت روزانه، پایگاه‌های نظامی آمریکا را در عراق و سوریه هدف قرار می‌دهد.

این در حالی است که طی روز‌های اخیر بارها، پایگاه‌های نظامی آمریکا را در مناطق مختلفی از عراق و سوریه هدف حمله راکتی و پهپادی قرار داده و به اعتراف واشنگتن موجب زخمی شدن ده‌ها نظامی آمریکایی شده است.

وی ضمن انتقاد از مواضع ننگین و شرم‎آور کسانی که در عراق از ادامه حضور اشغالگران دفاع می‌کنند، ادامه داد: صدا‌های لرزان این افراد ا بهتر است خاموش شود، چرا که ملت پرغرور عراق پیش‌تر در تظاهراتی میلیونی خواستار اخراج اشغالگران و آزادسازی عراق از چنگال آنان شده بود.

دبیر کل النجبا با تأکید بر اینکه «به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم صدای سرسپردگان و ناامیدان، خللی در عزم و اراده ما ایجاد کند»، تصریح کرد: با رفتن اشغالگران، بساط همه فتنه‌ها، دسیسه‌ها، فقر و فلاکت برچیده خواهد شد و عراق به یُمن رهایی از استعمار، به‌سمت شکوفایی و آزادی و تثبیت حاکمیت ملی حرکت خواهد کرد. تنها یک صبر فداکارانه نیاز است تا به این دستاورد نائل گردیم و پیروزی تاریخی به‌گونه‌ای رقم بخورد که با حروفی از جنس طلا بر پیشانی عراقِ آزاده و سربلند حک شود.

الکعبی در پایان خاطرنشان کرد: به برادران مجاهدمان که به‌تازگی با تحریم‌های شیطان بزرگ آمریکا مواجه شدند، تبریک می‌گوییم. این افتخار گوارای وجودتان باد که نام شما در کنار سایر برادران، به لیست سفید دلاورمردانی ملحق شد که از سوی دولتی سیاه و عامل ظلم و ستم جهانی، اعلام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار