کد خبر: 1198453
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
عضو دفتر سیاسی حماس:
اسامه حمدان عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت از سازمان ملل درخواست کرده‌ایم برای اثبات کذب بودن ادعا‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر استفاده نظامی مقاومت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه، یک کمیته بین‌المللی تشکیل دهد.

جوان آنلاین: اسامه حمدان در این باره اظهار داشت: بار دیگر از سازمان ملل و سایر نهاد‌های بین المللی می‌خواهیم برای حمایت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، در نوار غزه حضور یابند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، وی افزود: خاکسپاری پیکر ۱۷۰ شهید در قبر‌های دسته جمعی در بیمارستان شفا، برای جامعه جهانی مایه ننگ است و رژیم اشغالگر اسرائیل برای ارتکاب یک نکبت جدید در مقابل دیدگان جهان مدرن برنامه‌ریزی می‌کند.

اسامه حمدان تصریح کرد: هدف اشغالگران از حمله به بیمارستان‌ها، آواره کردن ملت فلسطین و تکرار نکبت است و ادعا‌های این رژیم درباره بیمارستان‌های غزه به ویژه بیمارستان الرنتیسی ساده لوحانه و نشان دهنده وضعیت روحی یک ارتش شکست خورده است.

عضو ارشد حماس خاطرنشان کرد: همچنان منتظر بازگشایی کامل گذرگاه رفح برای وارد شدن کمک‌های بشردوستانه و مداوای زخمی‌ها هستیم.

اسامه حمدان تأکید کرد: به همگان اطمینان می‌دهیم که گردان‌های مقاومت در وضعیت خوبی به سر می‌برند و کنترل میدان را در اختیار دارند و به اشغالگران که تاکنون ۱۸۰ تانک را از دست داده‌اند نیز می‌گوییم که ما هنوز در ابتدای جنگ هستیم و در آینده، ضربات بزرگتر و سنگین‌تری را خواهند دید.

عضو دفتر سیاسی حماس همچنین گفت: ما به نمایندگی از امت اسلامی و عربی، در میدان نبرد حضور داریم و برای آزادی سازی سرزمین‌مان و برپایی کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف تلاش می‌کنیم.

اسامه حمدان در پایان ضمن تقدیر از حمایت ملت‌های عرب و مسلمان و همچنین سایر آزادگان جهان، از آن‌ها خواست به تظاهرات خود تا زمان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار