کد خبر: 1196777
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
قیمت انواع سکه در جریان معاملات امروز بازار ارز و سکه کاهش یافت.

جوان آنلاین: دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس با کاهش ۴۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۳۲۹ تومان و در بخش حواله ۳۷ هزار و ۵۷۱ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش فارس، دلار در صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۰ هزار و ۹۱۷ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۳۴۱ تومان فروخته شد.

همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۳۳۷ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۲۵۳ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۱ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه طرح قدیم در بازار امروز به نرخ ۲۵ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افت ۱۴۰ هزار تومانی به قیمت ۲۹ میلیون و ۲۴۷ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با افت ۲۰۰ هزار تومانی، به قیمت ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۷۲ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۷۰۲ هزار تومان نرخ‌گذاری شد. نرخ طلای آب شده نیز ۱۰ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان بوده است.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با کاهش ۴۱ صدم درصد، ۱۹۸۴ دلار قیمت‌گذاری شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار