کد خبر: 1192946
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
وزیر کشور در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: صبر مردم حدی دارد، نباید کار را به جایی برسانند که شرایط از دست همه خارج شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، احمد وحیدی وزیر کشور در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در بمباران یکی از بیمارستان‌های غزه، گفت: صبر مردم حدی دارد نباید کار را به جایی برسانند که شرایط از دست همه خارج شود.

وزیر کشور افزود: رژیم نادان، جاعل و تروریست صهیونیستی است که باید حواسش باشد تا کار را به آن نقطه نرساند، البته آن‌ها، چون این فهم و درک را ندارند امیدواریم رژیم آمریکا که آن‌ها را اداره می‌کند، این میزان فهم و درک را داشته باشد تا بحران را مدیریت کند، در غیر این صورت آسیب بزرگی به آن‌ها خواهد رسید.

وزیر کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر نوع واکنش مقاومت به جنایت دیشب، گفت: حتما جزو موضوعاتی است که کاملا باید منتظر باشند پاسخ‌های قوی‌ای را ممکن است، دریافت کنند، اینکه چه زمانی مقاومت چنین تصمیمی می‌گیرد به خودشان مربوط است، اما جزو مواردی است که اگر تصمیمی در قبال آن گرفته شود، بازگرداندن این تصمیم کار آسانی نخواهد بود.

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که بیش از سه هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نتیجه حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۱۱ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند که اکثر این تعداد را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

سه‌شنبه شب نیز، منابع خبری فلسطینی از فاجعه در یکی از بیمارستان‌های غزه خبر دادند که به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی رخ داده است.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۱۰۰۰ نفر به شهادت رسیده و یا زخمی شده اند. 

به طور همزمان، وزارت بهداشت رژیم موقت صهیونیستی بامداد چهارشنبه گفت که از زمان آغاز عملیات گروه‌های مقاومت در نوار غزه، ۴۳۹۹ صهیونیست زخمی شده‌اند. در این بیانیه آمده است که ۳۳۳ صهیونیست هنوز در بیمارستان بستری هستند که حال نیمی از آن‌ها وخیم است.

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در روز شنبه هفته قبل کابینه رژیم اشغالگر قدس ضمن اعمال محاصره همه‌جانبه و جلوگیری از ورود غذا، دارو، برق، سوخت و حتی آب به نوار غزه، دستور آغاز حملات گسترده به این منطقه را صادر کرد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار