کد خبر: 1192014
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:
کشکولی گفت: سیر مجاهدت فلسطینی‌های مجاهد صعودی شده و اسرائیل به زودی برچیده می شود.

به گزارش جوان از لرستان، مرتضی کشکولی، ظهر امروز، در اجلاسیه ۴۷۹ زن شهید لرستان با عنوان «انیس شاهدان» در سالن اجلاس دهکده مقاومت حمزه‌سیدالشهدا(ع) خرم‌آباد با گرامیداشت نام و یاد شهدا گفت: به ثمره خون شهدا و مقاومت در مقابل ظلم امروز در کمال امنیت اینجا جمع‌ شده‌ایم تا این رشادت‌ها و ایثارها را گرامی بداریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه امروز ایران با بیش از ۲۶۰ هزار شهید و خسارات فراوان ناشی از جنگ در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است، افزود: این اقتدار مرهون تفکرات جهادی و خون شهدا است.

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند هرچه قدر افراد ما شهید شوند ما قوی تر می‌شویم و موازنه قدرت به سرعت به نفع ما تمام می‌شود، گفت: به زودی شاهد شکست و فرار رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

کشکولی ادامه داد: مجاهدت زنان باعث می‌شود فرهنگ جهاد و شهادت نهادینه شود و زنان در این راستا از هم سبقت بگیرند.

وی در ادامه گفت: سیر مجاهدت فلسطینی‌های مجاهد صعودی شده و از مبارزه با سنگ به طوفان الاقصی رسیده‌ است و این غافلگیری اسرائیل از قدرت مجاهدان فلسطینی، دنیا را متحیر کرده‌ است.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه شهادت کودکان و زنان فلسطینی در غزه به‌دستور مستقیم آمریکا و مشارکت اروپا توسط رژیم صهیونیستی نشانه‌ای بر اقدامات جنایت‌کارانه رژیم غاصب اسرائیل است، بیان کرد: کشتار زنان و کودکان تاثیری در روحیه ایستادگی جبهه مقاومت ندارد و حوادث غزه مقاومت را قوی تر می کند.

وی اظهارکرد: تیر دشمن برای مرعوب‌کردن ملت‌ها با ایستادگی جبهه مقاومت، کودکان و زنان به سنگ می‌خورد.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار