کد خبر: 1200501
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
استاد حوزه علمیه لرستان:
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اثر قلم رسانه و هنر هنرمندان گفت: رسانه ها و هنرمندان با خلق اثر فاخر خویش صدای مردم مظلوم غزه را به گوش آزادگان جهان می رسانند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سیدنواب موسوی، ظهر امروز، در گردهمایی اصحاب رسانه و هنرمندان در محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت از مردم غزه که در تالار شهید آوینی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: هنر، زبان مشترک جوامع و بسیج هم لشکر مخلص خدا است.

استاد حوزه علمیه لرستان افزود: هنرمندان بسیجی رسالتی بزرگ برعهده دارند و هنرمندان و اصحاب رسانه ما به عنوان یک بسیجی اهداف مهمی پیش رو دارند.

وی با بیان اینکه هدف امروز هنرمندان و رسانه ها باید حمایت از مردم غزه باشد، عنوان کرد: در راستای شکل گیری تمدن نوین هنر، هنرمندان و اصحاب رسانه نقش بسزایی دارند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: امروز رژیم جعلی اسرائیل در سراشیبی سقوط و نابودی افتاده است و صدای شکستن استخوان های اسرائیل و ایادی استکبار به گوش می‌رسد.

وی با بیان اینکه هنر، زبان مشترک جوامع است و هنرمندان و اصحاب رسانه با قلم و آثار خود جنایات بی رحمانه صهیونیسم در غزه را محکوم می کنند، گفت: اصحاب رسانه با قلم خود و هنرمندان با خلق اثر فاخر صدای مردم مظلوم غزه را به گوش آزادگان جهان می رسانند.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: اصحاب رسانه و هنرمندان با خلق آثار فاخر خبری، هنری و تحلیلی صدای مردم غزه باشند و استکبار ستیزی را در جهان مخابره کنند./9451/

برچسب ها: غزه ، حمایت ، رسانه
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار