کد خبر: 1203881
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
فدوی به ضعف دشمنان انقلاب اشاره کرد و گفت: ایستادگی مردم موجب شده تا دشمنان انقلاب اسلامی در موضع انفعال و ضعف قرار گیرند.

به گزارش جوان از لرستان، سردار علی فدوی، بعدازظهرامروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه هر نیازمندی در انقلاب باشد، پاسداران به وظیفه خود بخوبی عمل می‌کنند، گفت: اگر درست پای کار باشیم وعده خدا حق بوده و بهترین نتیجه را خداوند رقم می‌زند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پاسداری از انقلاب یک تکلیف است و باید در همه آنچه که به انقلاب اسلامی مربوط می‌شود، از قرآن دستور گرفت و تلاش کنیم انقلاب را به صاحب اصلی خود یعنی امام عصر(عج) تحویل دهیم.

وی پاسداری از انقلاب اسلامی را پاسداری از اسلام خواند و گفت: الگوی نیروهای انقلاب برگرفته از پاسداران قیام عاشورا است.

فدوی مردم را سرمایه های انقلاب خواند و گفت: ایستادگی مردم موجب شده تا دشمنان انقلاب اسلامی در موضع انفعال و ضعف قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه در دفاع از حرم هزاران کیلومتر دورتر و در خانه دشمن ایستادگی کرده‌ایم، گفت: اکنون دشمنان ما در موضع انفعال قرار گرفتند و باید توانی ایجاد کنند که در برابر ایران بازدارنده باشد و به لطف خدا ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد: در موضوع غزه، یمن، با آمریکا اعلان جنگ کرد و نشان می‌دهد که دشمنان ضعیف شده است و می‌دانیم وعده خدا حق است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار