کد خبر: 1191388
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
بلومبرگ بامداد شنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا نگران عدم آمادگی رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه و گسترش درگیری‌ها در منطقه خاورمیانه است.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، این رسانه آمریکایی به نقل از منابعی که نخواستند نامشان فاش شود، نوشت: کاخ سفید نگران آن است که اسرائیل بعد از حمله طرحی برای غزه نداشته باشد.

این منابع همچنین گفتند که تیم بایدن نسبت به درخواست رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شمال نوار غزه ابراز نگرانی کرده است.

بر اساس این گزارش، حمله اسرائیل به غزه و نداشتن برنامه برای بعد از آن خطر گسترش بحران به منطقه را دارد.

آمریکا از اسرائیل حمایت کرده و از انتقاد علنی از راهبرد این رژیم در مناقشه با مقاومت فلسطین پرهیز کرده است.

به نوشته بلومبرگ، یک افسر ارشد سابق ارتش صهیونیستی که نخواست نامش فاش شود، گفت وقتی جنگ تمام شود ممکن است که اسرائیل در غزه یک رژیم نظامی موقت اجرا کند و اداره آن را به نیروهای بین‌المللی واگذار کند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند. این رژیم در واکنش به عملیات مقاومت فلسطینی جنایت گسترده‌ای را علیه فلسطینی‌ها آغاز کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین گزارش اعلام کرد تعداد شهدای بمباران های رژیم صهیونیستی به یکهزار و ۹۰۰ نفررسیده است که ۶۱۴ نفر از آن ها کودک و ۳۷۰ نفر زن هستند. براساس این گزارش، هفت هزار و ۶۹۶ نفر نیز تاکنون در بمباران های رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار