کد خبر: 1188523
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان برای دیدار با الاتحاد شرایط خوبی دارد و ما در بازی روز دوشنبه تلاش می‌کنیم، دست پر از زمین بیرون بیاییم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، محمد قربانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان در خصوص شرایط سپاهان پیش از بازی با الاتحاد عربستان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم؛ بعد از بازی نیروی هوایی تمرینات را به صورت مستمر پشت سر گذاشتیم و برای بازی با الاتحاد آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط بازیکنان تیم خوب است و بازیکنان مصدوم تقریباً به تیم اضافه اضافه شده‌اند، امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم.

هافبک تیم فولاد مبارکه سپاهان با بیان این‌که همه شرایط بازی با الاتحاد را می‌دانند، گفت: فکر می‌کنم این مسابقه مهم‌ترین بازی ما در این گروه به شمار می‌رود بنابراین مسئله مهم آن است که باید در این مسابقه نتیجه بگیریم، امیدواریم این بازی با پیروزی برای تیم ما همراه باشد، زیرا بچه‌ها شرایط روحی خوبی دارند.

وی به دیدار گذشته این تیم در مسابقات آسیایی اشاره کرد و افزود: در بازی با نیروی هوایی نیز حق ما برد بود، اما بازی مساوی شد، اما در این دیدار همه تلاشمان را صورت می‌دهیم که دست پر از زمین بیرون بیاییم.

قربانی پیرامون تعطیلی مسابقات لیگ و تأثیر آن بر این مسابقه گفت: به هر حال تیم ما می‌توانست خیلی بهتر آماده شود، حریف ما طی روز‌های گذشته ۳ بازی انجام داده و ما فقط یک بازی دوستانه انجام دادیم، اگر لیگ برگزار می‌شد برای تیم‌های آسیایی بهتر بود.

وی در مورد شانس صعود سپاهان عنوان داشت: همه تیم‌ها خوب هستند، در گروه ما قهرمان و نایب‌قهرمان کشور خود هستند و امیدواریم از گروه صعود کنیم و بتوانیم به مراحل بعدی مسابقات راه پیدا کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت آمادگی خود بیان کرد: وضعیت روحی و بدنی خوبی دارم و آماده بازی هستم، نباید فراموش کرد که این مسابقه بازی دشواری است و امیدوارم با آمادگی برای بازی با الاتحاد برویم.

وی در مورد حمایت هواداران سپاهان از این مسابقه و حضور آن‌ها در بازی گفت: بدون شک حضور هواداران و حمایت آن‌ها کمک بسیار زیادی به پیروزی تیم ما می‌کند، وقتی بازیکنان تیم هنگام حضور در زمین سکو‌های مملو از تماشاگر نقش‌جهان را ببینند، انگیزه بسیاری دریافت می‌کنند و این موضوع در روحیه بازیکنان تأثیرگذار است.

قربانی اضافه کرد: امیدوار هستم که هواداران تیم سپاهان در این مسابقه نیز حضور پرشوری داشته باشند و با حمایت خود، به بازیکنان برای پیروزی در مسابقه کمک کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار