کد خبر: 1181293
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
وزیر اقتصاد و دارایی:
خاندوزی زاده گفت: رفع موانع تولید و حمایت از تولیدکننده امری مهم و در اولویت بوده که برای رونق اقتصاد باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش جوان از لرستان، سید احسان خاندوزی زاده، امروز(4شهریور)، در آئین افتتاح طرح توسعه شرکت «آرابرد خرم آباد»، اظهارداشت: حمایت از تولید و تولیدکنندگان لازمه رونق اقتصادی است.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: حمایت از تولید زیرساختی مناسب برای ترغیب جوانان کشور بر این امر مهم است و موجب ماندگاری و حضور آنان در عرصه می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از این به گونه ای القا شده بود که هر کاری غیر از تولید، سود بیشتر و زحمت کمتری دارد، گفت: امید است این موازنه و معادله، با همت و تلاش بهم زده شود.

خاندوزی زاده بر ضرورت توجه به تولید تاکید و به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این عرصه اشاره کرد و عنوان داشت: امید است بتوان منویات مقام معظم رهبری را در راستای تولید در استان محقق کرد.

وی با بیان اینکه تلاش بر این است موانع تولید برطرف شود، گفت: رفع موانع پیش روی توسعه آرا برد خرم آباد نیز در دستور کار قرار دارد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: برای برداشته شدن فاصله بین ظرفیت ها و زیرساخت های لرستان باید مشوق های لازم برای تولیدکنندگان استان فراهم شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار