کد خبر: 1180099
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
تشییع باشکوه ۲ شهید مدافع امنیت فراجا با حضور پرشور مردم و مسؤولان در اصفهان برگزار شد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، با حضور مسؤولان کشوری و استانی و با حضور باشکوه مردم، آیین تشییع باشکوه شهیدای مدافع امنیت فراجا در اصفهان ستوان سوم «امیر حسین زاده احمدی» و استوار یکم «محمد احسان شفیعی» از میدان فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار شد؛ پیکر پاک و مطهر این ۲ شهید در گلستان شهدا به خاک سپرده شد.

 

شکوه مردم در این مراسم نشان داد مردم هم‌چنان پایبند به آرمان‌ها و ارزش‌های امام و شهدا هستند و امنیت خود را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنند.

نباید فراموش کنیم امنیتی که امروز داریم مرهون فداکاری و از خودگذشتگی سبزپوشانی است که در عملیات‌های مختلف با اهدای جانشان نگذاشتند امنیت کشور به خطر بیفتد.

 

 

مردم اصفهان امروز باشکوه خاصی پیکر دو تن از شهدای امنیت را از میدان فیض تا گلستان شهدای این شهر بر دستان خود بدرقه کردند. آیت الله مهدوی نماز را بر پیکر شهدای مدافع امنیت اصفهان اقامه کرد.

 

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در پیام‌های جداگانه شهادت دو تن از مدافعان امنیت را تسلیت گفتند.

 

این ۲ شهید مدافع امنیت که مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان بودند روز جمعه ۲۷ مرداد ماه در درگیری مسلحانه در خیابان شیخ صدوق اصفهان به شهادت رسیدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار