کد خبر: 1179049
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
پدر فرزاد بادپا که فرزندش با رشادت ناجی حرم حضرت شاه‌چراغ شد می‌گوید لطف اهل بیت و شاهچراغ (ع) بود که پسرم توانست قدمی مثبت برای نجات کشورش بردارد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، رشادتش این روزها بر سر زبان‌هاست، همان کسی که ممکن بود جانش به خطر بیفتد؛ اما حاضر نشد جانش را بردارد و از کنار این حمله تروریستی به راحتی عبور کند و به ما نشان داد که جهان هنوز جان بر کفان و پایمردانی را دارد که با دست خالی واقعه‌ای عظیم را رقم بزنند.

همه ما انسان‌ها چه بخواهیم و چه نخواهیم به همدیگر نیاز داریم، کافی است کمی حواسمان را جمع کنیم، تا آنگاه جهاد و ایثار انسانهای شجاع و آزاده‌ای را به چشم خود ببینیم، که جان هم نوعان خود را چون جان خود می‌دانند.

غروب یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲، قهرمان شجاع دیگری به ملت ایران معرفی شد. کسی که با شهامت و چابکی خود تروریست مسلح  که۲۴۰ تیر جنگی به همراه داشت را به زمین کوبید و جان چندین نفر از زائران حرم مطهر شاهچراغ را نجات داد.

همانی که دیگر قهرمان ملتی شده و چراغ دل «جوزار بکش نورآباد ممسنی» و اصلا دل یک ایران را روشن کرده است.

«فرزاد بادپا» فرزند دهه شصتی خانواده‌ای نسبتا پر جمعیت و کم‌برخوردار است که با سختی و مشقتی های بسیاری بزرگ شده است.
 

تصویری از فرزاد بادپا که ناجی حرم شد

پدر او به خبرنگار فارس می‌گوید: فرزاد از همان کودکی هم خادم اهل بیت(ع) است و الان هم لطف اهل بیت و شاهچراغ (ع) بود که توانست قدمی مثبت برای نجات کشورش بردارد.

غضنفر بادپا خادم شدن فرزندش را نتیجه ماجرای ادا شدن نذرش عنوان کرده و ادامه می‌دهد: فرزندم چندین سال در نانوایی شاگرد و خدمتگزار پدری رشید و قهرمان بوده که فرزندانی متدین و بسیجی تربیت کرده است.

او که این اقدام پسرش را غرورآفرین و البته وظیفه او می‌داند معتقد است که دشمنی دشمنان این مرز و بوم تمامی ندارد و وظیفه‌ی ما دفاع از جان، مال و خاک کشورمان است.

پدر قهرمان شاهچراغ در پایان از فعالان رسانه خواست تا جنایاتی که توسط تروریست‌ها و گروه‌های تکفیری انجام می‌شود برای نسل های بعدی بازگو کنند.

 

 

فرزاد بادپا هم حادثه تروریستی حرم را اینگونه روایت می‌کند: آن شب حرم زائران زیادی داشت، در زمان تیراندازی ابتدا فکر کردم صدای ترقه است، بیرون آمدم، دیدم زائری زمین افتاده و خواهر زائری دیگری هم که تیر خورده بود و از پایش خون می‌آمد بر روی زمین بود.

فرد تروریست با سلاح کلاشی که در دست داشت به سمت مردم حمله می‌کرد، پشت سرش دویدم، به او حمله کردم و او را روی زمین انداختم تا زمانی که نیرو‌های عملیاتی رسیدند.

در آن لحظه نگاه به گنبد حرم کردم و دلم قرص شد، احساس کردم فردی از پشت سر مرا به جلو هل داد و گفت حرکت کن؛ مطمئن بودم دست حضرت پشت سرم است. وقتی به فرد تروریست رسیدم با زانو ضربه‌ای به او زدم و به زمین افتاد. پس از آن دست‌هایش را به پشت آوردم، کلامی حرف نزد.

از دو روز گذشته مخاطبان فارس در پویشی خواهان اهدای مدال شجاعت به مدافع حرم شاهچراغ شدند و نوشته‌اند: «به اولین نفری که عامل حمله به شاهچراغ را به زمین انداخت، مدال شجاعت اهدا شود، چرا که اگر این کار را انجام نمی‌داد، انسانهای بی‌گناه زیادی به شهادت می‌رسیدند.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار