کد خبر: 1177420
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
یک مقام سابق وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که اوکراین نمی‌تواند در نبرد با روسیه به موفقیتی دست یابد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، یک مقام ارشد سابق وزارت دفاع آمریکا می‌گوید شکست‌های اوکراین در نبرد با روسیه موجب هرج و مرج در کاخ سفید شده است.

به گزارش اسپوتنیک، «داگلاس مک گرگور» مشاور سابق پنتاگون در مصاحبه‌ای فاش کرد که به دلیل اوضاع در جبهه اوکراین، هرج و مرج در کاخ سفید برقرار است.

این مقام سابق پنتاگون تاکید کرد که در واشنگتن، آن‌ها به طور فعالانه‌ای در حال گفتگو بر سر این موضوع هستند که پیش از بدتر شدن اوضاع راه خروج از درگیری اوکراین را بیابند.

مک گرگور در ارزیابی خود از شرایط فعلی جنگ گفت که روسیه به جایی نخواهد رسید، اما اوکراین نیز ممکن است از بین برود.

این مقام سابق آمریکا تاکید کرد که برای کی یف، همه چیز بسیار بد است. حتی اگر آمریکا جنگنده اف -۱۶ یا تانک به آنجا ارسال کند، چیزی تغییر نخواهد کرد.

ضدحملات ارتش اوکراین که از ماه‌ها پیش مقامات و رسانه‌های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محور‌های مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیرو‌های اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشده‌اند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی نوین اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیرو‌های ارتش روسیه درآمده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار