کد خبر: 1175020
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
استاندار تهران گفت: تفاوت بین جریان تولید و تجارت باید مشخص شود؛ یعنی به جای سرمایه گذاری در واردات، باید بر مدار تولید و ارزآوری حرکت کنیم تا بازار کار خوبی برای جوانان ما ایجاد شود.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  علیرضا فخاری استاندار تهران صبح امروز همزمان با اجرای طرح دوشنبه‌های صنعتی، در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شمس آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز از ۳ کارخانه مهم و اساسی این شهرک که ارزآوری مناسبی دارند بازدید کردیم و با توجه به کارآفرینی خوب این مجموعه‌ها در ستاد تسهیل استان سعی می کنیم تا حداکثر سازی تولید را داشته باشیم.

وی ادامه داد: خوشحالیم که با هر نگاه و توانی افرادی که قابلیت حضور در کارگاه های تولیدی را دارند، جذب می شوند و در این خصوص محدودیتی نداریم.

استاندار تهران افزود: برای کار توسعه ای مربوط به تولید هم اعتبار ویژه باید تعریف شده و تفاوت بین جریان تولید و تجارت مشخص شود؛ یعنی به جای سرمایه گذاری در واردات، باید بر مدار تولید و ارزآوری حرکت کنیم تا بازار کار خوبی برای جوانان ما ایجاد شود.

وی یادآور شد: تکمیل این فرآیند موجب استقلال بیشتر کشور می شود و کاهش تورم را در پی دارد.

 

فخاری اضافه کرد: ما باید در میدان تولید تعادل بخشی بین میزان مالیات دریافتی و تولید ایجاد و انعطاف داشته باشیم؛ ممکن است یک کارگاه تولیدی مشکلاتی دارد اما باید از حقوق خود استفاده کند و قدرت تولید داشته باشیم.

استاندار تهران در مورد آخرین اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات و طرح های تعریف شده در سفر رئیس جمهور به شهرستان ری یادآور شد: همه طرح ها تقریبا در دستور کار قرار دارد و به تناسب با تامین مالی به مرور انجام می شد.

فخاری با تاکید بر اهمیت موضوع تولید و رفع موانع آن گفت: باید تعادلی بین میزان تولید و مالیات دریافتی ایجاد شود که ما این بحث را پیگیری می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار