کد خبر: 1169240
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
معافیت ۵۰‌درصدی از پرداخت کمیسیون در هر هفته
اسنپ به تازگی و با هدف تشویق کاربران راننده به روشن کردن کولر خودرو در فصل تابستان، اقدام به تعریف یک طرح تشویقی جدید کرده است. به موجب این طرح کاربران راننده به ازای دریافت ۱۰ بازخورد مثبت استفاده از کولر در پایان سفر از کاربر مسافر و همچنین نداشتن بازخورد «عدم‌استفاده از کولر»، از پرداخت ۵۰‌درصد کمیسیون‌های سفر‌های هفته بعد معاف می‌شوند. همچنین باشگاه رانندگان اسنپ در همکاری با «اسنپ کارفیکس»، کمپینی ویژه برای کاربران راننده در نظر گرفته است. در این کمپین کاربران راننده از تخفیف ۵۰ درصدی خدمات کولر به مدت یک هفته از ۱۲ تا ۱۹ تیر بهره مند می‌شوند.

با شروع فصل گرما، استفاده از کولر به یکی از دغدغه‌های ثابت کاربران مسافر تاکسی‌های اینترنتی تبدیل شده است. به گفته روابط عمومی اسنپ، رضایت کاربران مسافر در طول سفر برای این سامانه بسیار مهم است؛ از همین رو تلاش می‌کنند با استفاده از راهکار‌هایی شرایط را به نحوی مهیا کنند تا در نهایت کاربران راننده بیشتری به استفاده از کولر ترغیب شوند. داشتن تهویه مناسب در سفر‌های اسنپی الزامی است. به همین منظور، اسنپ اقداماتی را در اولویت قرار داده تا از کیفیت تهویه هوا در سفر‌ها مطمئن شود.

اطلاع رسانی به کاربران راننده
اسنپ، پیش از شروع فصل گرما، در کانال‌های مختص کاربران راننده در مورد مزایای روشن کردن کولر در سفر، راهکار‌های استفاده مناسب از کولر و همچنین الزامی بودن کولر در سفر‌ها اطلاع رسانی کرده است.

سنجش رضایت کاربران مسافر
با پایش شرایط تهویه خودرو در سفرها، میزان رضایت کاربران مسافر سنجیده می‌شود. این سنجش از طریق امتیازدهی در پایان سفر انجام می‌شود. همچنین به زودی این رضایت سنجی حین سفر نیز انجام خواهد شد.

اسنپ برای بهینه سازی شرایط تهویه خودرو نیاز به مشارکت و دریافت نظرات هرچه بیشتر کاربران مسافر در حین و پس از سفر‌ها دارد. همچنین مسافران با مشارکت حداکثری در نظرسنجی پایان سفر می‌توانند در تشویق و دلگرمی کاربران راننده‌ای که از کولر استفاده می‌کنند، نقش داشته باشند. در ادامه با طرح‌های تشویقی اسنپ بیشتر آشنا می‌شوید.

طرح‌های تشویقی ویژه کاربران راننده در فصل تابستان
اسنپ در تابستان ۱۴۰۲ برای کاربران راننده‌ای که در تابستان کولر خودروی خود را روشن می‌کنند طرحی تشویقی در نظر گرفته است. کاربران راننده هر هفته، به شرط نداشتن بازخورد «عدم‌استفاده از کولر»، به ازای دریافت ۱۰ بازخورد مثبت استفاده از کولر در پایان سفر از کاربر مسافر، از پرداخت ۵۰‌درصد کمیسیون سفر‌های هفته بعد خود معاف می‌شوند. همچنین به کاربران راننده‌ای که گزارشی مبنی بر روشن نکردن کولر داشته باشند، ابتدا اطلاع رسانی و آموزش داده می‌شود و در صورت تکرار مجدد اخطار دریافت می‌کنند.

تخصیص تسهیلات ویژه برای سرویس کولر
اسنپ همچنین تسهیلات ویژه‌ای را برای بهره مندی رانندگان از سرویس کولر در نظر گرفته است. کاربران راننده اسنپ می‌توانند با استفاده از خدمات اسنپ کارفیکس، کولر خودروی خود را سرویس کرده و سفر‌های بهتری را در کنار مسافرانشان تجربه کنند. کاربران راننده می‌توانند در طول سال با مراجعه به خدمات اسنپ کارفیکس در اپلیکیشن خود، سایر نیاز‌های خودرویی خود را نیز با تخفیف برطرف کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار