کد خبر: 1168236
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
واکنش نماینده ولی فقیه در نیروی قدس به هتک حرمت قرآن کریم
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد نوشت: کانون‌های ضدمعنویت و اخلاق بار دیگر چهره پلید خود را در تقابل با حقیقت و معارف وحیانی برای جهانیان عیان کردند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی محمدی سیرت» روز دوشنبه اقدام شنیع مزدوران استکبار در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد را در تعارض با ادعای آزادی و حکایت از یاس کافران و عصبانیت مستکبران از افول نظام سلطه و طلوع افق‌های نوین حقیقت‌خواهی و مقاومت در سراسر جهان دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سکوت مجامع بین‌المللی، انفعال شخصیت‌های علمی و فرهنگی مغرب‌زمین و بی‌عملی سران کشور‌های غربی نسبت به این رویکرد‌های ضدمعنوی و ضداخلاقی طومار اسلام‌ستیزی غرب با معارف وحیانی را کامل و کارنامه ضدحقوق بشری آنان را سیاه‌تر از گذشته کرد. امید است جامع جهانی و همه ما مسلمانان با تمسک به ثقل اکبر بیش از پیش معارف قرآن را به متن زندگی و سیاستگذاری‌های خود وارد کنیم و «تمدن قرآن‌محور» آینده را برای نجات بشریت از آموزه‌های شیطانی ماتریالیستی و الحادی باطل پایه‌گذاری کنیم.

یک شهروند سوئدی عراقی تبار چهارشنبه گذشته با برپایی تجمعی با مجوز پلیس سوئد در محل مسجد مرکزی شهر استکهلم، نسخه‌ای از قرآن کریم را پاره کرده و به آتش کشید. پس از این اقدام هتاکانه و توهین آمیز، کشور‌های مختلف با محکوم کردن این عمل، دولت سوئد را مورد انتقاد قرار دادند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار