کد خبر: 1167559
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان تهران ضمن محکومیت اهانت به قرآن تاکید کرد: از تمام مسلمانان جهان می‌خواهیم که در مقابل اقدام نکوهیده دولت سوئد عکس‌العمل نشان دهند تا از تکرار چنین اعمال ضددینی جلوگیری شود.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان تهران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد، تاکید کرد: از تمام مسلمانان جهان به ویژه دولت ها و ملت های مسلمان و ازادیخواه جهان، جوامع، گروه‌ها، نخبگان و شخصیت‌های تأثیرگذار مسلمان و غیرمسلمان درتمامی دنیا خصوصا در کشورهای غربی می‌خواهیم که در مقابل این اقدام نکوهیده دولت سوئد عکس‌العمل نشان دهند تا از تکرار چنین اَعمال ضددینی جلوگیری شود.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِین وَلَا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا (اسراء/۸۲)

از همان آغاز نزول وحی الهی، شیطان و شیاطین زمان در کمال یأس و درماندگی سعی در تکذیب کلام الهی برآمدند. و هر روز با خشم از ظهور این خورشید پر فروغ عالم‌تاب و ناتوان در برابر منطق محکم و قوی وحی الهی به روش‌های مختلف در خاموش کردن تابش عظیم این آفتاب جهانگیر برآمدند (یُریدون لِیُطفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهم) غافل از آنکه قرآن کریم این مأدبة‌الهی روزبه‌روز پرفروغ‌تر شده و آینده از آن اسلام است.

در ایام مبارک و پر میمنت حج ابراهیمی که دل‌های قریب به ۲ میلیارد مسلمان متوجه خانه وحی و بیت‌الله الحرام است و گنگره عظیم حج با حضور میلیون‌ها مسلمان با ندای لبیک اللهم لبیک دعوت الهی را اجابت می‌کنند، بار دیگر صهیونیسم بین‌الملل و نحله‌های شیطانی عظمت اجتماع عظیم و توحیدی مسلمان را برنتافتند و با کمال وقاحت و بی‌شرمی در بلاد معنویت‌ستیز غرب و مأمن خفاشان و منافقان و بی‌خدایان و به بهانه پوچ و نخ نمای آزادی بیان با پشتیبانی کشور سوئد اهانت و سوزاندن کتاب آسمانی سخن الهی، توسط عناصر افراط گرا و تندرو را که در مسیر نفرت پراکنی علیه مقدسات است را مجاز شمردند.

منطق روشن قرآن، عدالت طلبی، استقلال خواهی، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار است و این پیام جاودان در حال تسخیر دل و جان میلیاردها انسانی است که می خواهند فارغ از آموزه های مکاتب غربی عزتمندانه و آزادانه در جستحوی حیات طیبه باشند.

هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان تهران ضمن محکومیت شدید اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد از تمام مسلمانان جهان به ویژه دولت ها و ملت های مسلمان و ازادیخواه جهان، جوامع، گروه‌ها، نخبگان و شخصیت‌های تأثیرگذار مسلمان و غیرمسلمان درتمامی دنیا خصوصا در کشورهای غربی می‌خواهیم که در مقابل این اقدام نکوهیده دولت سوئد عکس‌العمل نشان دهند تا از تکرار چنین اَعمال ضددینی جلوگیری شود.

همچنین از سایر مراجع قانونی ایران و وزارت امور خارجه خواهانیم تا ضمن محکوم کردن چنین رفتارهای اهانت آمیزی به سازمان ملل و دیگر مراجع قانونی دنیا، سایر اقدامات اجرایی برای همسو کردن کشورهای مسلمان و قطع روابط در همه‌ سطوح با چنین کشورهایی که برای ادیان مقدس الهی احترامی قائل نیستند، را هر چه زودتر در دستور کار خود قرار دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار