کد خبر: 1164664
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
گوگل اعلام کرد در حال راه انداز ویژگی‌های تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی است تا تبلیغ کنندگان از آن بیشتر سود ببرند.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، گوگل روز چهارشنبه اعلام کرد که دو ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تبلیغ‌کنندگان راه‌اندازی می‌کند که به طور خودکار بهترین مکان‌های تبلیغاتی را برای برندها پیدا می‌کنند.

هوش مصنوعی در ماه‌های اخیر بر صنعت فناوری تسلط داشته است؛ زیرا گوگل و سایر شرکت‌ها ‌ربات‌های گفت و گوی جدیدی را توسعه داده‌اند که می‌توانند در مکالمات باز به کاربران پاسخ دهند. هوش مصنوعی همچنین به طور فزاینده‌ای برای خدمت به تبلیغ‌کنندگانی که در درآمد شرکت‌ها سهیم هستند، استفاده می‌شود.

در حالی که گوگل قبلا ابزارهای هوش مصنوعی را برای تبلیغ کنندگان معرفی کرده بود، اکنون از این فناوری برای کمک به برندها جهت دستیابی به اهداف خاص تر تبلیغاتی استفاده می کند.

یکی از ویژگی‌های جدید به نام«Demand Gen» از هوش مصنوعی برای قرار دادن تبلیغات عکس و ویدیوی تبلیغ‌کننده در چندین محصول مانند جیمیل و فید یوتیوب استفاده می‌کند.

معاون گوگل و مدیر کل تبلیغات آن گفت که هوش مصنوعی نیاز تبلیغ کنندگان به فکر کردن در مورد جایی که باید تبلیغات خود را قرار دهند را از بین می برد. دومین ویژگی جدید از هوش مصنوعی برای یافتن بهترین مکان های تبلیغاتی با هدف به حداکثر رساندن بازدید از تبلیغات ویدیویی یک برند استفاده می کند.

مدیر کل تبلیغات گوگل گفت که آزمایش اولیه نشان می دهد برندها با ابزار جدید به طور متوسط 40درصد بازدیدهای ویدیویی بیشتری دریافت می کنند. او افزود که برندها با استفاده از هوش مصنوعی برای حذف برخی از کارها می توانند بیشتر بر استراتژی بازاریابی خود تمرکز کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار