کد خبر: 1163347
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با اشاره به بازدید از ۱۳ واحد صنفی عطاری در سطح شهر تهران، گفت: در این طرح بیش از یک هزار داروی غیرمجاز و تقلبی کشف شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سرگرد محمد زیدی، در خصوص بازدید از تعدادی از واحد‌های صنفی عطاری توضیح داد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از توزیع دارو‌های تقلبی و غیر مجاز در یک طرح مشترک مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران با نمایندگان کارشناسان سازمان معاونت غذا و داروی دانشگاه ایران از ۱۳ واحد صنفی عطاری بازدید کردند.

وی عنوان کرد: در این طرح به واحد‌های صنفی متخلف اخطار کتبی اعلام شد و در این طرح مشترک یک هزار و ۲۶۵ عدد انواع دارو‌های غیر مجاز و تقلبی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه نتیجه اقدامات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور قضائی برای معرفی متخلفان به مراجع قضائی اخذ شد در پایان خاطر نشان کرد: توزیع دارو‌های غیر مجاز با عنوان لاغری و یا مکمل‌های ورزشی رابطه مستقیم با سلامت افراد دارد و تبعات مختلفی از جمله از دادن سرمایه اجتماعی به یک جامعه تحمیل می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان تذکر داد: به شهروندان توصیه می‌کنیم روش‌های رژیم درمانی برای کسب سلامت جسمانی را حتماً زیر نظر دکتر متخصص انجام دهند تا با خطرات و عوارض مصرف دارو‌های غیر مجاز و تقلبی مواجه نباشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار