کد خبر: 1161117
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: توسعه پایدار مستلزم سرمایه گذاری در حوزه‌های دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از صدا و سیما، غلامعباس ترکی روز چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان عسلویه با حضور در سازمان ویژه اقتصادی انرژی پارس از طرح‌های در حال توسعه و اقدامات و فعالیت‌های این سازمان بازدید کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور پس از بازدید از پالایشگاه‌های عسلویه و سکوی فاز ۱۴ پارس جنوبی در خلیج فارس در جلسه شورای اداری شهرستان حاضر و دستورات قضایی لازم در خصوص رفع برخی مشکلات قضایی این سازمان و کارکنان آن را صادر کرد.

وی در این بازدید که مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر و حسن پور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز حضور داشت، ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران صنعت گاز در پارس جنوبی گفت: احداث و توسعه صنایع نفت و گاز در منطقه ویژه اقتصادی پارس برای تامین انرژی که به دست توانای متخصصان ایرانی انجام شده است از افتخارات نظام اسلامی است.

ترکی افزود توسعه متوازن و پایدار مستلزم سیاست گذاری و سرمایه گذاری در حوزه‌های اقتصاد دانش بنیان، اقتصاد مقاومتی و استحکام ساخت درونی قدرت است. از سوی دیگر توجه به نیروی انسانی سالم و کارآمد به عنوان محور توسعه پایدار ضروری است. بر همان اساس انتظار می‌رود مدیران منطقه ویژه و شرکت‌ها بیش از گذشته به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بخصوص برای آموزش و اشتغال اهالی محلی و کنترل آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در منطقه توجه داشته باشند.

معاون دادستان کل کشور همچنین ابراز امید واری کرد منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در خصوص اجرای حدنگاری اراضی و مقدمات صدور اسناد مالکیت مردم با دستگاه قضایی در استان و سازمان ثبت اسناد و املاک همکاری نزدیکی داشته باشد تا هرچه سریعتر ضمن رفع تعارضات و اختلافات اراضی صدور اسناد مالکیت مردم تسریع و تسهیل گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار