کد خبر: 1161109
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
سردار حزنی مطرح كرد
مشاور قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه قدس گفت: مسئولان باید برای آبادانی ایران متحد شوند.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از صدا و سیما، سردار سید ضیاءالدین حزنی در گفتگو با برنامه اینجا ایران است گفت: مسئولان باید برای آبادانی و پیشرفت ایران متحد شوند. باید به تکلیف خودمان عمل کنیم. دامنه فعالیت قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی ایجاد اشتغال، تامین امنیت غذایی، خدمات عمرانی در زمینه مدرسه‌سازی و طرح‌های عمرانی و زیرساختی است.

مشاور قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه قدس افزود: تهیه جهیزیه و بسته‌های اموزشی و تحصیلی و توجه به تامین نیاز‌های اقشار کم‌برخوردار جامعه از دیگر فعالیت‌های ما در قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه قدس است.

سردار حزنی با بیان اینکه اولویت خدمت‌رسانی ما مناطق مرزی و مناطق محروم کشور است، ابراز کرد: همه رده‌های سپاه در قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه قدس فعالیت می‌کنند و مشغول خدمت‌رسانی هستند. این جزء وظایف ماست که در کنار مردم باشبم و مردمداری کنیم.

وی تشریح کرد: دشمن دشمنی می‌کند ما باید کار‌های خودمان را درست انجام دهیم هر کسی بیشتر و درست‌تر کار‌ها را انجام دهد او موفق‌تر است.

سردار حزنی ادامه داد: ما برای انجام کار‌های بزرگ باید بزرگ شویم و بزرگ فکر کنیم. وقتی بزرگ شویم می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم و بزرگ عمل کنیم.

وی تصریح کرد: ما در اتحاد می‌توانیم بزرگ شویم و موفق باشیم ما در عملیات کربلای ۵ و دیگر عملیات‌های پیروزمندانه ۸ سال دفاع مقدس، کوچک بودیم، اما با اتحاد بزرگ شدیم و پیروز شدیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار