کد خبر: 1160859
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در دیدار دیروز هم شاهد بودیم که رهبر انقلاب از دیپلماسی منطقه‌ای دولت تشکر کردند که این موضوع تبعات اقتصادی خوبی برای مردم هم خواهد داشت و این توافقات در درازمدت نتایج خود را خواهد داشت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، همایش «آرمان امام در شریان امت» عصر امروز (سه‌شنبه ۹ خرداد) به همت شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های مسجد امام صادق (ع) تهران با حضور شخصیت‌های مختلف سیاسی و اعضای این تشکل سیاسی برگزار شد.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که به عنوان سخنران در این مراسم حضور یافته بود در ابتدا ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: در ایام شادی اهل بیت گفتن و خندیدن باعث رضایت اهل بیت است، و از این‌ها مهم‌تر، گره‌گشایی از کار دیگران است که باعث شادی و شفاعت اهل بیت می‌شود.

حسینی در پاسخ به سؤال مجری برنامه درباره برنامه‌های چند روز گذشته دولت، گفت: برنامه هفتم توسعه دیروز نهایی شد و به زودی به مجلس تحویل داده می‌شود، همچنین دو وزیر به مجلس معرفی شد، که الحمدالله یک وزیر امروز از نمایندگان رأی اعتماد گرفت.

وی افزود: در بحث برنامه هفتم، آقای قالیباف یک نامه به رهبر انقلاب نوشتند و ایشان هم چند مورد اضافه کردند و ارجاع دادند به دولت و به‌زودی همه این نکات نهایی خواهد شد و تحویل مجلس می‌شود.

حسینی با اشاره به آخرین وضعیت لایحه لایحه عفاف و حجاب هم، گفت: این لایحه که همه ما می‌دانیم دغدغه نیرو‌های انقلاب است، امروز نسخه نهایی آن تحویل مجلس شورای اسلامی شد.

وی افزود: این لایحه را قوه‌قضائیه تدوین کرد و به دولت فرستاد و دولت هم با تغییراتی آن را از ۹ ماده به ۱۵ ماده افزایش داد که امیدوارم نتیجه مطلوبی داشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در این موضوع دست مجلس باز است و به فرموده رهبر انقلاب، مجلس انقلابی باید ضعف‌های این لایحه را اصلاح کند.

حسینی در ادامه گفت: امیدواریم مثل رأیی که امروز نمایندگان دادند، به فرموده رهبر انقلاب، همدلی و هم‌افزایی بیشتری را در سال پایانی مجلس شاهد باشیم.

وی افزود: در موضوعات مختلف، ما اگر فقط کاستی‌ها و کمبود‌ها را ببینیم معلوم است ناامیدی ایجاد می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بعضی‌ها در بحث سیاست خارجی مدعی بودند که زبان دنیا را بلدند، ولی حتی زبان کشوری مثل تاجیکستان که هم‌زبان ما هم هستند را نفهمیدند و ما در دولت گذشته هیچ تعامل فرهنگی و اقتصادی با این کشور نداشتیم.

حسینی افزود: همین کشور تاجیکستان جزو کشور‌هایی بود که مخالف پیوستن ایران به شانگ‌های بود که با اولین سفر آقای رئیسی این اتفاق به وقوع پیوست و بعد هم ما به شانگ‌های پیوستیم.

وی خاطرنشان کرد: در دیدار دیروز هم شاهد بودیم که رهبر انقلاب از دیپلماسی منطقه‌ای دولت تشکر کردند که این موضوع تبعات اقتصادی خوبی برای مردم هم خواهد داشت و این توافقات در درازمدت نتایج خود را خواهد داشت.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اقدامات بزرگی که تا امروز در دولت سیزدهم انجام شده است، گفت: بانک‌ها و نهاد‌های مختلف در طرح‌های بزرگی سرمایه‌گذاری کردند که نتیجه آن کم‌کم مشخص می‌شود و آینده خوبی را انشاءالله شاهد خواهیم بود.

حسینی گفت: ما اگر در کشور چند حزب قدرتمند، مانند حزب جمهوری اسلامی داشتیم، بسیاری از مسائل و مشکلات امروز وجود نداشت.

وی افزود: شاهد بودیم که حزب جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب چقدر با قدرت و با شبکه‌سازی درست با شخصیت‌هایی مثل شهید بهشتی و رهبر انقلاب کار را پیش بردند و در مجلس اول در کل کشور فضای مجلس را گرفتند و جلوی بنی‌صدر ایستادند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تأکید بر اتحاد تشکل‌ها و جریان‌های انقلابی، گفت: ما نیاز داریم تشکل‌هایی باشند که هرکدام در کنار هم قرار گیرند و گوشه‌ای از کار را بر عهده گرفته و این انسجام را در خدمت انقلاب اسلامی قرار دهند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: اگر تک‌تک بخواهیم کار کنیم، موفقیت میسر نمی‌شود، چرا که دشمن در همه عرصه‌ها منسجم شده و ما هم باید منسجم شویم و همه تشکل‌ها در کنار یکدیگر برای انقلاب اسلامی گام برداریم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
0
0
جناب حسینی
امت و امام امت خدمت صادقانه می خواهند.
برای رضای خدا فعالیت و مجاهده کنید که شیطان در کمین است.
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار