کد خبر: 1160717
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
در دهمین برنامه «صمیمانه» مطرح شد؛ 
مدیرعامل سکوی «ساند اسنپ» در برنامه «صمیمانه» تاکید کرد: نهادی مانند ساترا می‌تواند در موارد مختلف برای ما که به‌نوعی کسب‌وکارهای نوپا هستیم، کمک‌کننده باشد.

دهمین برنامه «صمیمانه» با حضور مهران رنجی مدیر سکوی «ساند اسنپ» و محمدمهدی مومنی‌ها مدیرکل توسعه شبکه تنظیم‌گری اجتماعی ساترا برگزار شد.
 
رنجی در ابتدای برنامه درباره خصوصیات سکوی «ساند اسنپ» بیان کرد: این سکو بزرگترین پایگاه افکت صوتی و سامانه سفارش هوشمند گویندگی در ایران است؛ در زمینه افکت صوتی اولین بانک اطلاعاتی در این زمینه هستیم تا جاییکه 312 هزار افکت صدا را به‌صورت دسته‌بندی و طبقه‌بندی شده در اختیار مصرف‌کنندگانی که به‌طور تخصصی به این افکت‌ها نیاز دارند، قرار داده‌ایم.
 
وی ادامه داد: هم‌اکنون بالغ بر 207 هزار کاربر فعال داریم و از استقبال خوبی در این حوزه برخوردار شده‌ایم. همچنین در زمینه سفارش گویندگی هم دارای سامانه هوشمندی هستیم که بسیار دقیق در این حوزه فعالیت می‌کند و بازتاب‌های بسیار خوبی را از آن دریافت کرده‌ایم.
 
مدیرعامل سکوی «ساند اسنپ» گفت: درحال حاضر با 120 گوینده حرفه‌ای همکاری داریم که از افزایش آنها استقبال خواهیم کرد. درواقع باید بگویم باعث افتخار ماست تا بتوانیم با گویندگان حرفه‌ای که با صدا و سیما همکاری دارند نیز زمینه‌های همکاری را فراهم آوریم.
 
وی خاطرنشان کرد: نهادی مانند ساترا می‌تواند در موارد مختلف برای ما که به‌نوعی کسب‌وکارهای نوپا هستیم، کمک‌کننده باشد. کمک‌هایی مانند بیمه و یا تسهیل همکاری با گویندگان حرفه‌ای صدا و سیما، طبقه‌بندی آرشیو صوتی صدا و سیما و دراختیار قراردادن آن برای کاربران و ....
 
در ادامه برنامه «صمیمانه» مومنی‌ها درباره تنظیم‌گری حوزه رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر عنوان کرد: طبق نظرسنجی که دوسال پیش در کشور انگلستان به انجام رسید، 65 درصد مردم اعتقاد داشتند که باید امر تنظیم‌گری در فضای مجازی وجود داشته باشد و در نظرسنجی امسال، این آمار به 70 درصد رسیده است.
 
وی در درخصوص همکاری گویندگان سازمان صدا و سیما و سکوی «ساند اسنپ» و یاری رساندن ساترا در زمینه‌های مختلف به آن گفت: با همکاری معاونت صدا امکان همکاری و ارتباط وجود دارد تا بتوان از توانمندی‌های این افراد استفاده شود و اخیرا هم تفاهم‌نامه‌ای میان معاونت صدای سازمان صدا و سیما و سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی به امضاء رسید تا با همکاری معاونت صدا به سکوهای دارای مجوز آوا و نوا تسهیلاتی ارائه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار