کد خبر: 1160343
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خبر داد؛
چگنی نژاد به ظرفیت های فرهنگی و آموزشی کانون های مساجد اشاره کرد وگفت: دوره آموزشی مقدماتی با عنوان مهدویت و نماز با همکاری ستاد اقامه نماز در کانون های مساجد برگزار می شود.

به گزارش جوان از لرستان، محمد چگنی نژاد، ظهر امروز، در دیدار با مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان گفت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت ائمه جماعت برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به فعالیت 430 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت خوبی در عرصه های فرهنگی، دینی و اجتماعی هستند.

 

وی با تاکید بر ضرورت تقویت همکاری ستاد اقامه نماز با ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: در کانون های فرهنگی هنری مساجد علاوه بر فعالیت های فرهنگی به فعالیت های دینی و بصیرت افزایی نیز توجه ویژه می شود.

 

چگنی نژاد به انعقاد تفاهم نامه مشترک بین ستاد اقامه نماز و کانون فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه زیرساختی مناسب برای اجرای برنامه های آموزشی به میزبانی کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی مقدماتی با عنوان مهدویت و نماز در کانون های مساجد در شهرستان های بروجرد و خرم آباد با همکاری ستاد اقامه نماز استان برگزار خواهد شد.

 

چگنی نژاد به برنامه های تربیتی کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی و کادرسازی در کانون های مساجد از برنامه های ویژه کانون های مساجد است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار