کد خبر: 1160689
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خبرداد؛
چگنی نژاد از راه اندازی پویش نذر قرآن خبر داد و گفت: این با رویکرد ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در مناطق محروم برگزار می شود.

به گزارش جوان از لرستان، محمد چگنی نژاد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از مشکلاتی که امروز مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد، به‌ ویژه در مناطق محروم با آن مواجه هستند، بحث کمبود قرآن است، گفت: برای رفع مشکل کمبود قرآن در مساجد پویشی با عنوان «نذر قرآن» در استان لرستان راه اندازی شده است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: هدف از برگزاری پویش نذر قرآن جلب حمایت خیران و جمع‌آوری قرآن‌های اضافه موجود در منازل می باشد.

وی با بیان اینکه پویش نذر قرآن با رویکرد تقویت فرهنگ دینی وفرهنگ قرآنی در مناطق محروم اجرایی شده است، عنوان کرد: در راستای برگزاری محافل قرائت و تفسیر قرآن کریم در مساجد محلات کم برخوردار و کمبود نسخ قرآن،  امید می رود با مشارکت مردم و خیران با نذر کتاب قرآن خانگی یا تهیه نسخ نو، در رونق بخشیدن به این محافل نورانی اقدامی موثر صورت پذیرد.

چگنی نژاد با دعوت از مردم، افراد توانممند و خیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه، افزود:  در هر منزلی ممکن است بیش از یک جلد کتاب قرآن وجود دارد که می‌تواند به مساجد اهدا شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان ادامه داد:  مردم و خیران می توانند نذورات خود را به آدرس خرم آباد، میدان 22 بهمن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان تحویل دهند .

چگنی نژاد بیان کرد: شماره تماس (09168590690 « کرمیان») و شماره کارت 5859837013175795 ( بنام ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان) برای مشارکت مردم در این امر خدا پسندانه اعلام می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار