کد خبر: 1160208
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه هفته گذشته شاهد شهادت ۵ تن از مرزبانان غیور توسط گروهک تروریستی جیش الظلم بودیم، گفت: باید در محل وقوع حادثه یادمان سازی شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار احمدرضا رادان در جلسه شورای عالی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فراجا، ضمن تبریک و تسلیت شهادت پنج تن از مرزبانان غیور ایران اسلامی در حادثه تروریستی برجک سرمزه هنگ مرزی سراوان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هفته گذشته شاهد شهادت مقتدرانه ۵ تن از مرزبانان غیور و دلاور جمهوری اسلامی ایران توسط گروهک تروریستی جیش الظلم بودیم که در این زمینه باید در محل وقوع حادثه یادمان سازی شود.

وی در ادامه با اشاره به شهادت شهید علیرضا شهرکی و همسر فداکارشان خاطرنشان کرد: تمامی شهدای مدافع امنیت، همانند جواهرات درخشانی هستند که در صفحات تاریخ این مرز و بوم می‌درخشند و تا ابد در اذهان، ماندگار و تأثیرگذار هستند.

سردار رادان بر لزوم یادآوری و عدم غفلت از جایگاه شهدای والامقام انتظامی تأکید کرد و گفت: نباید هیچ‌گاه این موضوع فراموش شود و باید در این حوزه تمامی شاخصه‌ها و هدف‌گذاری‌های لازم انجام شود؛ همچنین باید تمامی فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی پیرامون نقش و جایگاه انتظامی در قالب (شهربانی‏، ژاندارمری و کمیته) در دفاع مقدس مستند، ثبت و ضبط شود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه تعدادی از فرماندهان و معاونان هر کدام در حوزه تخصصی گزارشی ارائه کرده و پیشنهادات و نظرات خود را بیان کردند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار