کد خبر: 1158597
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
جانشین فراجا:
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم با شکوه تشییع شهدای هنگ مرزی سراوان با بیان اینکه روابط بین ایران اسلامی با کشورهای دوست و همسایه پاکستان و افغانستان رابطه دیرینه و تاریخی است، گفت؛ دشمنان چشم دیدن این وحدت و یکپارچگی را ندارند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار قاسم رضایی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای هنگ مرزی سراوان در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان بیان داشت؛ شهدا، عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا محقق کردند و امروز امنیت و آرامش حاکم بر جامعه مدیون فداکاری و اخلاص این عزیزان است.

 جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود در راه انقلاب، نظام و دستاورد های مقدس آن سربلندی و عزت را برای ملت و نظام به ارمغان آوردند تصریح کرد: اگر وجود گرانبها و ارزشمند شهدای عزیز نبود شاید این کشور هیچوقت در مسیر آرامش و تعالی قرار نمی گرفت و جایگاهی را که اکنون در جهان دارد به دست نمی آورد.

 این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کسانی که به دنبال ایجاد تفرقه و تفرقه افکنی هستند بیان داشت؛ پیام شهیدان بر محکومیت ایجاد تفرقه میان ملت هاست و دشمنان قسم خورده نظام بدانند که مردم این استان وفادارترین مردم به نظام و کشور خود هستند.

 سردار رضایی با بیان اینکه مرزهای ایران با کشورهای همسایه مرزهای مودت و دوستی است، بیان داشت: مرزهای جغرافیای سیاسی یک خط  فرضی هست و روابط بین ایران اسلامی با کشور دوست و همسایه پاکستان و افغانستان رابطه دیرینه و تاریخی است.

 وی در ادامه سخنان خود بیان کرد:  مهمترین راهبرد دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران ، ایجاد ناامنی  است که چشم دیدن این وحدت و یکپارچگی را ندارند ، و با بصیرت مردم ولایت مدار و اقتدار نیروهای مسلح کماکان تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد.

 سردار رضایی با بیان اینکه مسیر شهداء را مصم تر و محکم تر ادامه خواهیم داد، خاطر نشان کرد؛ دشمنان نظام بدانند با هیچ نیرنگ و دسیسه ای نمی توانند وحدت میان این منطقه را از بین ببرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار