کد خبر: 1158511
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
اسلامی در مراسم بزرگداشت هفته ارتباطات تاکید کرد
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایجاد یک ظرفیت گسترده برای روایتگری صحیح حائز اهمیت است، زیرا اکنون با روایتگری مستمر علیه کشور و صنعت هسته‌ای مواجه هستیم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، آئین گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی و نشست شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی روابط عمومی‌های صنعت هسته‌ای با حضور محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس، سیدجواد احمدی، معاون سازمان و مدیرعامل شرکت تماس و جمعی از مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های صنعت هسته‌ای کشور در آخرین روز اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

معاون رئیس‌جمهوری در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: در عصر کنونی دشمنان فضایی به وجود آورده‌اند و نقاط قوت ما را نیز با روایت‌ها و سوژه‌های گوناگون برعکس نشان می‌دهند.

اسلامی تصریح کرد: بنابراین باید زمینه‌ای فراهم سازیم تا مردم کشور را به عنوان سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی بتوانیم حفظ کنیم و نباید اجازه دهیم دشمنان بتوانند ذهن مردم عزیز کشور را مورد تهاجم قرار داده و باور آن‌ها را به هم بریزند.

وی تاکید کرد: باورسازی و ضربه‌زدن به ایمان و باور مردم مهم‌ترین نتیجه‌ای است که دشمنان دنبال می‌کنند؛ اکنون دامنه تکلیف ما گسترده‌تر شده و باور مردم نیز این است که نباید اجازه دهیم که دشمن با استفاده از ابزار فراگیر به صورت سهل و آسان بتواند موفقیت کسب کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: با توجه به این موارد تکلیف روابط عمومی‌ها بسیار سنگین‌تر شده و از همه فعالان عرصه روابط عمومی در صنعت هسته‌ای و به‌ویژه مدیر کل دیپلماسی عمومی سازمان که عالمانه و متعهدانه در این راه ایفای نقش می‌کنید، سپاسگزارم.

وی تصریح کرد: فرارسیدن این روز خجسته را تبریک عرض می‌کنم و انشاالله در این ایام فرخنده با همکاری شما عزیزان بتوانیم در مسیر اعتلای حق گام برداریم. آگاه‌سازی و روایتگری صحیح و به‌هنگام جزو تکالیف مستمر ماست و انشاالله ما نیز بتوانیم حقانیت انقلاب اسلامی، حقانیت اهداف جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت کشور را تبیین کنیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌های دشمنان، تحریم‌ها و سیاه‌نمایی‌ها به این دلیل بوده که جلوی پیشرفت کشور ما گرفته شود. برای نمونه در هر عرصه‌ای که به موفقیت دست می‌یابیم، با ناراحتی دنبال این موضوع هستند که خلاء‌ها را شناسایی کرده و بر روی آن‌ها تحلیل انجام دهند، زیرا از موفقیت و پیشرفت ما می‌هراسند.

وی بیان کرد: صنعت هسته‌ای برای کشور مانند خط مقدم است و روابط عمومی نیز خط مقدم صنعت هسته‌ای کشور محسوب می‌شود. وظایف شما در روابط عمومی صنعت هسته‌ای بسیار سنگین است و انشاالله با ممارست و با دقت حرکت کنید. باید بر روی تقویت روابط عمومی وقت گذاشت، زیرا بسیار مهم است.

معاون رئیس‌جمهوری اظهار کرد: ایجاد یک ظرفیت گسترده برای روایتگری صحیح حائز اهمیت است، زیرا اکنون با روایتگری مستمر علیه کشور و صنعت هسته‌ای مواجه هستیم هر هفته روایتگری‌های فراوانی از برنامه هسته‌ای ایران دارند و هر هفته نیز بسیاری از رسانه‌های معاند این روایت‌ها را روی آنتن می‌برند.

روابط عمومی، ویترین سازمان انرژی اتمی است

معاون سازمان انرژی اتمی ایران نیز ضمن گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی خطاب به اعضای شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی روابط عمومی‌های صنعت هسته‌ای گفت: در طول یک سال گذشته همکاری تنگاتنگ و مستمری با اداره کل دیپلماسی عمومی به منظور پوشش خبری و نیز ساخت مستند از برنامه‌ها و رویداد‌های این شرکت داشتیم.

سیدجواد احمدی بیان کرد: از بدو حضور مهندس اسلامی در سازمان انرژی اتمی ایران نسبت به تشکیل اداره روابط عمومی در معاونت‌های مختلف این سازمان تاکید شد که خوشبختانه در ماه‌های اخیر اداره روابط عمومی شرکت تماس تشکیل شده و توانسته عملکرد قابل قبولی نیز به ثبت برساند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید مواد اولیه و سوخت هسته‌ای ایران (تماس) با تاکید بر اینکه روابط عمومی از جایگاه ویژه‌ای در سازمان انرژی اتمی برخوردار است، اظهار کرد: روابط عمومی در اصل پیشانی و ویترین سازمان محسوب می‌شود و پل ارتباطی بین مدیریت با کارکنان و نیز با جامعه مخاطب و هدف در بیرون از سازمان است و نقش مهمی در تصمیم‌سازی برای مدیریت دارد و می‌تواند کمک‌کننده مدیریت سازمان در حل مسائل و مشکلات باشد.

معاون سازمان گفت: روابط عمومی را همچنین باید گوش و چشم سازمان دانست که باید به شکل شفاف و با صداقت عمل کند و سکوی اتکایی برای مدیریت باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روابط عمومی نقش بسیار کلیدی و مؤثر در سازمان‌ها و مجموعه‌ها دارد و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

در پایان این مراسم از سوی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس و سیدجواد احمدی معاون سازمان مدیرعامل شرکت تماس از مدیران و کارکنان برتر روابط عمومی‌های صنعت هسته‌ای کشور قدردانی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار