کد خبر: 1157660
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
معلم جوان، نویسنده و پژوهشگر خرم آبادی امیرحسین میرزاوند به همراه همکار مشاور خود آقای حسین محمدی چهارمین کتاب خود را به چاپ رساند.

به گزارش جوان از لرستان، امیرحسین میرزاوند، معلم جوان ، نویسنده و شاعر و پژوهشگر خرم آبادی در گفت و گو با خبرنگار جوان در خرم آباد، اظهار داشت: کتاب اصول برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی به همراه همکار مشاور خود« حسین محمدی» تهیه و تنظیم شده است.

وی افزود: این کتاب به عنوان چهارمین کتاب چاپ شده و تحت عنوان اصول برنامه ریزی و مشاوره درسی را به چاپ رسیده است.

این معلم جوان که سه عنوان کتاب قبلی خود را مرتبط با رشته تحصیلی خود یعنی آموزش زبان و ادبیات فارسی و دانستنی های معلمی ، به چاپ رسانده است، بیان کرد: در چاپ چهارمین کتاب خود به مبحث مشاوره و برنامه ریزی درسی توجه شده است.

حسین محمدی هم در این خصوص به خبرنگار جوان، گفت: کتاب اصول برنامه ریزی و مشاوره درسی با هدف ایجاد انگیزه برای موفقیت در راستای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به رشته تحریر درآمده است. وی افزود: همچنین مطالب عنوان شده در این کتاب حاصل تجربیات موفقیت در خصوص دانش آموزان گذشته است.

گفتنی است، کتابی که حاصل تجربیات امیرحسین میرزاوند و حسین محمدی در حیطه مشاوره و برنامه ریزی درسی است برای کمک به دانش آموزان که دغدغه‌ برنامه ریزی برای آینده خود دارند به چاپ رسانده اند.

به گفته این دو نویسنده، مقدمه هر موفقیت ، برنامه ریزی است و کسانی که می خواهند به آینده ای درخشان سرشار از موفقیت برسند باید در کنار برنامه ریزی، تلاش خود را نیز چند برابر کنند.

امیرحسین میرزاوند افزود: عناوینی دیگر در نظر دارد که انشاالله در آینده به چاپ خواند رسید.

امید است که مطالب این کتاب بتواند به دانش آموزان عزیز کمک کند تا بتوانند با برنامه ریزی به اهداف خود برسند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار