کد خبر: 1186877
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:
عزتی گفت: سال تحصیلی جدید با شعار«مهر مهدوی و مدرسه ایران قوی» با حضور ۳۵۰ هزار دانش آموز و ۲۷ هزار معلم در استان آغاز شده است.

به گزارش جوان از لرستان، رضا عزتی، امروز(1مهر)، در در آیین نواختن زنگ مهر لرستان در هنرستان "ولیعصر" خرم آباد با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: تقارن اول مهرماه با هفته دفاع مقدس تبلور ایام تعهد، تخصص، مقاومت و آزادگی است که تمام فرهنگیان و دانش آموزان این مروز و بوم با آن آشنا هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: سال تحصیلی جدید با شعار«مهر مهدوی و مدرسه ایران قوی» با حضور ۳۵۰ هزار دانش آموز و ۲۷ هزار معلم در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اساس سربلندی یک ملت تعلیم و تربیت صحیح بوده و این مهم از سیاست های بنیادین اسلام و از اهداف زیربنایی نبی مکرم اسلام(ص) است، گفت: کلاس های درس سنگر آماده سازی نوجوانان و جوانان برای تعالی و پیشرفت کشور هستند.

عزتی با اشاره به اینکه فرهنگیان و معلمان با تاسی از فرهنگ عاشورایی همواره ثابت کردند که پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند، یادآور شد: یک هزار و ۱۰۰ معلم و دانش آموز شهید لرستانی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی به اجرای طرح شهید "پناهی" با جمع آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز به تعداد ۱۶۸ آموزشگاه و بهره برداری ۵۰ مدرسه از این تعداد اشاره کرد و گفت: طرح شهید "عجمیان" در راستای شاداب سازی محیط آموزشی ۴۰۰ مدرسه با ظرفیت بیش از یک هزار و ۲۰۰ کلاس درس اجرا شده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار