کد خبر: 1130938
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان خبر داد؛
راستخانه، از دریافت 4431 نسخه کتاب به عنوان دومین سهیمه تجهیز کتاب کتابخانه مرکزی خرم آباد، خبر داد.

به گزارش جوان از لرستان، سید سجاد راستخانه، ، اظهارداشت: در ادامه روند تجهیز و بازطراحی کتابخانه مرکزی خرم آباد، به منظور تامین منابع مکتوب این کتابخانه تعداد 4هزار و 431 نسخه کتاب به عنوان دومین سهمیه از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور وارد استان و در انبار کتابخانه مرکزی مستقر شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان افزود: کتاب های ارسالی در قالب 114 بسته بوده که شامل عناوین مختلف در بخش های مختلف است.

وی با بیان اینکه علاوه بر سهمیه کتابخانه مرکزی خرم آباد، تعداد 2هزار و 182 نسخه کتاب در قالب 43 بسته نیز به منظور تقویت منابع مرکز مبادله نیز به استان ارسال شده است، ادامه داد: پیش از این نیز ده هزار جلد کتاب از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان سهمیه اولیه جهت کتابخانه مرکزی خرم آباد اختصاص شده بود که به همت کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان خرم آباد در حال ثبت و آماده سازی می باشد.

راستخانه عنوان کرد: پس از تکمیل فاز اول ساختمان کتابخانه مرکزی خرم آباد با مساعدت نهاد کتابخانه های عمومی کشور فرآیند بازطراحی و تجهیز آن آغاز و کمیته های افتتاح این پروژه عظیم فرهنگی در استان تشکیل شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار