کد خبر: 1156520
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
دور جدید حملات تلافی‌جویانه مقاومت فلسطین به اهداف اسرائیلی در عمق سرزمین‌های اشغالی از دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، در این دور از حملات، از موشک‌های قدرتمندتر استفاده شد و آژیر‌های خطر به طور همزمان در سراسر سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، صدای انفجار از شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه تا تل آویو به گوش می‌رسد.

آژیر‌های خطر در پایگاه هوایی «پالماخیم» در نزدیکی تل آویو نیز فعال شده است.

در این دور از حملات، گروه‌های مقاومت هر شهر را با شمار زیادی موشک و به طور همزمان هدف قرار می‌دهند.

آژیر‌های خطر در عسقلان، سدیروت، اسدود، تل آویو، بئرالسبع، نیرعام، مفلاسیم، ناحل عوز، حولون و ریشون لتسیون به گوش می‌رسد.

بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۵ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

نیرو‌های مقاومت فلسطین از ساعتی پیش در اولین واکنش موشکی خود به جنایات رژیم صهیونیستی چندین فروند موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

به گفته منابع رژیم صهیونیستی، فقط در طول چند ساعت گذشته بیش از ۳۵۰ موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

صدای آژیر خطر نیز هم اکنون در شهرک‌های صهیونیست نشین از جمله سدیروت، إیبیم، نیر عام و مفلاسیم و تل آویو در سرزمین‌های اشغالی به صدا در آمده و صهیونیست‌ها به پناهگاه‌ها فرار کرده اند.

همزمان با شلیک راکت‌های مقاومت فلسطینی به اراضی اشغالی، گروه هکری «آنانیموس سودان» اعلام کرد که هم اکنون سامانه‌های هشدار در اراضی اشغالی فلسطین را هدف حمله سایبری قرار داده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، با شهادت چند شهروند دیگر، شمار شهدای فلسطین از بامداد سه شنبه تاکنون به ۲۱ شهید افزایش یافت.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار