کد خبر: 1156125
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان مطرح کرد؛
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به برگزاری همایش دوم خرداد و یادواره شهدای بمباران در خرم آباد، گفت: این مراسم با سخنرانی رییس بنیاد شهید و امور ایثرگران کشور در خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز(19اردیبهشت)، در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای برگزاری کنگره 6544 شهید لرستان گفت:  استان لرستان از 30 اردیبهشت تا چهارم خرداد تعداد هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: طبق دستورالعمل ملی اجرایی مراسم سوم خرداد برنامه هایی در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد شهدای خرمشهر استان لرستان ۱۶۶ شهید، تعداد جانبازان ۶۴ و آزادگان ۶ نفر هستند، گفت:  بیشترین آمار شهدا مربوط به شهر خرم آباد است و در یک ساعت به صورت همزمان در خرم آباد و دیگر شهرستان ها با حضور مدیران استانی مراسم دیدار با خانواده این شهدا برگزار می شود.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه دیدارهای عمومی، غبار روبی گلزار شهدا و... از دیگر برنامه های بنیاد شهید است، یادآور شد: از  ۳۰ اردیبهشت تا دوم خرداد نیز برای شهدای حاج عمران مراسم دیدار با خانواده شهدا به مدت سه روز برگزار می شود.

وی اظهارکرد: در یک خرداد ماه همزمان با سالروز شهادت شهید محمد بروجردی، شهید میرشاکی و شهید شکارچی مراسمی در بروجرد با سخنرانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام هاشمی به برگزاری مراسم دوم خرداد اشاره کرد و گفت: در دوم خرداد نیز به مناسبت یادواره شهدای بمباران، روز مقاومت مرد لّر و همایش دوم خرداد در خرم آباد برنامه ای با سخنرانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار