کد خبر: 1155629
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه لرستان خبر داد؛
حیاتی با اشاره به اینکه سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت به میزبانی دانشگاه لرستان در حال برگزاری است، گفت: در این جشنواره هر فعالیت فرهنگی که انجام می‌شود باید پیوست مهدویت داشته باشد.

به گزارش جوان از لرستان، محمد حیاتی، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت به میزبانی دانشگاه لرستان اظهارداشت: ۴۰۰ دانشجو از  ۱۰۰ دانشگاه کشور در این جشنواره شرکت کرده اند.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه لرستان افزود: سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در دانشگاه لرستان آغاز شده است و تا ۱۹ اردیبهشت جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد مهدویت نیز از برنامه های جشنواره قرآن و عترت است، عنوان داشت: در این جشنواره هر فعالیت فرهنگی که انجام می‌شود باید پیوست مهدویت داشته باشد.

حیاتی اظهارکرد: مهدویت از کلید واژه‌های مهم مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین است و این مهم همواره مورد توجه ویژه قرار دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه لرستان یادآور شد: سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در ۹ رشته و ۴۰ گرایش اصلی به میزبانی دانشگاه لرستان در حال برگزاری است.

برچسب ها: قرآن ، عترت ، جشنواره
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار