کد خبر: 1154276
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: بازیکنانم امروز بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و لیاقت پیروزی و رسیدن به گل را داشتند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، کارلوس انرخوس هرناندز سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از پیروزی در مرحله یک چهارم جام حذفی مقابل پیکان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: قبل از این که صحبتی در خصوص بازی کنم باید از همه هواداران تشکر کنم؛ چرا که ۹۰ دقیقه ما را حمایت کردند. در نیمه اول بازی خوبی را انجام دادیم و در ۲۰ دقیقه اول بازی پیکانی‌ها روز بازی سوار بودند. با گذشت زمان توانستیم بازی را در زمین به دست بگیریم و یک موقعیت گل را هم داشتیم. در نیمه دوم یک سری تغییراتی در دفاع و حمله داشتیم. در ادامه بازی هم بیشتر سعی کردیم با وینگر‌های خودمان بازی کنیم که همین امر باعث شد تا به گل برسیم. گل اول حامد شیری هم همه چیز را برای نساجی تغییر داد. در ادامه نیمه دوم هم ما لیاقت داشتیم و دیدید که چگونه توانستیم گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم.

وی افزود: ما در بازی‌های گذشته اشکالاتی را داشتیم که توانستیم در این ۳ هفته روی اشکالات خودمان کار کنیم و از لحاظ تاکتیکی و روانی شرایط بهتری را پیدا کنیم تا آن نتیجه‌هایی که گرفتیم فراموش شود. از همه بازیکنانم راضی هستم چرا که فوتبال بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. این راهی است که باید ادامه دهیم تا به موفقیت برسیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار