کد خبر: 1154232
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
طبق اعلام منابع مطلع، آنیشا و ریحانه انصاری از تیم جاسوسان فرانسوی بازداشت شدند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، اعضای یک جلسه تشکیلاتی متشکل از عناصری با سوابق وابستگی به گروهک‌های ضد انقلاب مارکسیستی، منافقین و جاسوسان فرانسوی بازداشت شدند.

این منابع آگاه اعلام کردند: بازداشت‌شدگان که جملگی دارای سوابق بازداشت بوده و با برخورداری از عفو مقام معظم رهبری آزاد شده بودند، با هدف طراحی و هماهنگی برای ایجاد تنش در تجمعات کارگری و معلمین و هدایت آن‌ها به سوی اعتصابات سراسری و نیز برجسته‌سازی مجدد پروژه مسمومیت‌های مصنوعی در مدارس گردهم آمده بودند؛ بنابراین خبر، مریم اسداللهی (معروف به آنیشا) و ریحانه انصاری نیز از افراد دستگیر شده هستند که سال گذشته به دلیل ارتباط و همکاری با دو جاسوس فرانسوی دستگیر شده بودند.

سال گذشته و در آستانه روز‌های معلم و کارگر، جاسوسان یاد شده به منظور ساماندهی اغتشاشات و تزریق پول به عوامل آن‌ها وارد کشور شده که توسط مأموران وزارت اطلاعات و پس از مدتی تعقیب و کشف مرتبطین داخلی بازداشت شده بودند. بازداشت‌شدگان در منزل سرکرده اسبق یک کانون خودخوانده و غیرقانونی صنفی گردهم آمده بودند و طبق اطلاعات موجود، این جلسه با هدایت عناصر خارج از کشور و با پوشش بازدید از خانواده زندانیان برگزار شده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار